Η βρετανική μάρκα MG, η οποία ιδρύθηκε το 1923 και έγινε γνωστή στην πιο σύγχρονη ιστορία της στην Ελλάδα από το πισωκίνητο roadster MG TF, έχει περάσει στα χέρια της κινεζικής SAIC Motor από το 2006 και έκτοτε δραστηριοποιείται κυρίως στην Κίνα. Εκεί διαθέτει μια γκάμα μοντέλων χάτσμπακ και κυρίως SUV, με κινητήρες βενζίνης και αμιγώς ηλεκτρικά. Στην Ευρώπη, δραστηριοποιείται μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο όπου και τα πάει περίφημα από πωλήσεις, αφού έχει καταφέρει να περάσει ισχυρά ονόματα.
Τα πρώτα χρόνια ξεκίνησαν δειλά οι πρώτες πωλήσεις των MG στο Ηνωμένο Βασίλειο, όμως από το 2014 και μετά ανέβαιναν, χάρη και στη διεύρυνση της γκάμας. Το 2020 οι ταξινομήσεις της έφτασαν τα 18.415 οχήματα, ενώ φέτος από τον Ιανουάριο έως τον Ιούλιο έχει σημειώσει 16.055 ταξινομήσεις. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι πέρασε μάρκες όπως είναι η Fiat (11.293 ταξινομήσεις), Honda (15.455), Mazda (15.855) και Suzuki (13.077), ενώ έχει πλησιάσει τη Renault (17.016).
Μεγάλο μέρος αυτής της ανόδου οφείλεται στη ζήτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της MG, συμπεριλαμβανομένου του νέου MG5 EV Long Range. Πρόκειται για ένα μικρομεσαίο στέισον βάγκον μήκους 4.544 χλστ., πλάτους 1.818 χλστ., ύψους 1.513 χλστ. και με μεταξόνιο 2.665 χλστ. Σχεδιαστικά ως σύνολο εμφανίζεται συντηρητικό εξωτερικά και σίγουρα δεν προκαλεί κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον, όπως και στο εσωτερικό με τους άνετους χώρους και το πορτ μπαγκάζ των 464 λίτρων.
Το βάρους 1,5 τόνων αμάξωμα κινεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 156 ίππων και 260 Nm ροπής, το οποίο εξασφαλίζει επιτάχυνση στα 0-60 μ.α.ω. (0-96 χλμ./ώρα) σε μόλις 7,3 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 185 χλμ./ώρα. Με τη μπαταρία των 61,1 kWh η μεικτή αυτονομία αγγίζει τα 400 χλμ. ή τα σχεδόν 540 χλμ. σε αστική χρήση. Για μια πλήρη φόρτιση σε 7kW φορτιστή απαιτούνται 9,5 ώρες, ενώ σε 50kW χρειάζεται 61 λεπτά μέχρι το 80%. Η μεικτή κατανάλωση είναι 17,5 kWh/100 χλμ. ή 11,8 kWh στην πόλη. Οι τιμές του ξεκινούν από 26.495 λίρες Αγγλίας, ύστερα από την κρατική επιδότηση (σημερινή ισοτιμία 30.920 ευρώ).