Η Mercedes παρουσίασε την -πολύ- γρήγορη έκδοση της GLE, η οποία επιστρατεύει και το ηλεκτρικό ρεύμα για να συνδράμει στην υπερτροφοδότηση του κινητήρα της.{loadposition ekka
Η GLE 53, όπως όλα τα μοντέλα AMG κάτω από «63», λογίζεται ως η ενδιάμεση επιλογή μεταξύ των κορυφαίων εκδόσεων και των πακέτων AMG με τους μεγάλους κινητήρες (AMG GLE 450 για παράδειγμα). Φυσικά ούτε αδύναμη, ούτε αργή μπορείς να την πεις, με 435 ίππους και 520 Nm ροπής, που φτάνουν και στους τέσσερις τροχούς μέσω του 9τάχυτου αυτόματου κιβωτίου AMG Speedshift TCT και του συστήματος τετρακίνησης 4MATIC+. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 5,3 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, με την αερανάρτηση να προσφέρει 3 διαφορετικές λειτουργίες ως στάνταρ (Comfort, Sport και Sport+) και άλλες 2 για εκτός δρόμου χρήση στον προαιρετικό εξοπλισμό (Trail και Sand). Η ανάρτηση διαθέτει ενεργό έλεγχο της απόστασης από το έδαφος, ο οποίος την διατηρεί ακέραια ανεξαρτήτως φορτίου στο αυτοκίνητο, ενώ με το πάτημα ενός κουμπιού ο οδηγός μπορεί να ανυψώσει την GLE κατά 55 χιλιοστά.
Δείτε ακόμα: 422 ίπποι & drift mode η Mercedes A45 AMG (+video)
Μεγάλος πρωταγωνιστής, βέβαια, είναι ο 3λιτρος twinturbo 6κύλινδρος εν σειρά κινητήρας, ο οποίος ενσωματώνει ένα ηλεκτρικό μοτέρ για την υποβοήθηση των δυο τούρμπο. Ο ηλεκτρικός συμπιεστής ή EQ Boost (και οι δυο, ονομασίες που αποδίδει η Mercedes-AMG) χρησιμοποιεί ένα ήπιο υβριδικό σύστημα, με ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ μεταξύ θερμικού κινητήρα και κιβωτίου. Το EQ Boost αναλαμβάνει να εξαλείψει το turbo lag, συνδράμοντας μέχρι 250 Nm ροπής στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού. Με αυτή την τεχνολογία, τα 520 Nm μπορούν να έρθουν μέσα σε 2 δλ. από την στιγμή που ο οδηγός σανιδώσει το γκάζι, ακόμα και με 4η ταχύτητα και το μοτέρ στο ρελαντί.
Διαβάστε επίσης: Bελτιωμένη Mercedes-AMG είναι ο απόλυτος οικογενειάρχης «τιμωρός»
Η επέλαση της τεχνολογίας συνεχίζεται στο εσωτερικό, με το σύστημα πολυμέσων MBUX να είναι στάνταρ, ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι επενδύσεις δέρματος Nappa και αλκαντάρα.