Στο εργοστάσιο Tofas της Τουρκίας, η Fiat θα επενδύσει 1 δις δολάρια για την παραγωγή τριών μικρομεσαίων αυτοκινήτων, τα οποία θα αποτελούν τους αντικαταστάτες του Bravo, του σεντάν Linea και του στέισον βάγκον Stilo Mutli Wagon, που διακόπηκε το 2008. Σύμφωνα με ανακοίνωση του εν λόγω εργοστασίου, η παραγωγή τους θα ξεκινήσει το 2016 και θα διαρκέσει έως το 2023, ενώ από τo 1 δις δολάρια τα 520 εκ. δολάρια θα διατεθούν για την παραγωγή 580.000 μονάδων του σεντάν μοντέλου και τα υπόλοιπα 480 εκ. δολάρια για το χάτσμπακ και το στέισον βάγκον. Και τα τρία αυτά μοντέλα θα εξελιχθούν με βάση την πλατφόρμα του Fiat 500L, με το οποίο θα μοιράζονται και τους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.
Πληροφοριακά στο εργοστάσιο της Fiat στην Προύσα κατασκευάζονται τα Linea, Doblo και Fiorino, καθώς και τα Citroen Nemo, Peugeot Bipper και Opel Combo. To 2014 η συνολική παραγωγή θα φτάσει το ρεκόρ των 1,25 εκ. οχημάτων, ενώ το 2013 οι εξαγωγές έφτασαν τα 828.000 οχήματα (το 70% διατέθηκαν στην Ευρώπη), συνολικής αξίας 21,5 δις δολαρίων.