Πρώτος 4βάλβιδος κινητήρας Opel το 1913
Πίσω στο μακρινό 1913 η Opel παρουσίασε για πρώτη φορά στο Grand Prix de France τον πρώτο κινητήρα της με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, τεχνολογία που χρησιμοποιείται στην πλειοψηφία των σημερινών αυτοκινήτων τις τελευταίες δεκαετίες. Εντυπωσιακό για την εποχή του ήταν και το αγωνιστικό μοντέλο με την ονομασία «Green Monster», το οποίο τροφοδοτούνταν με 4βάλβιδο κινητήρα 12.3 λίτρων (!) απόδοσης 260 ίππων, που χάριζε στο αμάξωμα των 2 τόνων τελική ταχύτητα 228 χλμ./ώρα. Απόδοση που σήμερα επιτυγχάνεται από κινητήρες χωρητικότητας μόλις 2.0 λίτρων. Από τα θρυλικά αυτοκίνητα της Opel ήταν και το αγωνιστικό Ascona 400 με 2.4 λίτρων 4βάλβιδο κινητήρα απόδοσης 240 ίππων και επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δευτερόλεπτα.
Εποχή άφησε και το Opel Kadett GSi 16V το 1988 με το 2.0 λίτρων κινητήρα με αλουμινένια κυλινδροκεφαλή και απόδοση 150 ίππων και 196 Nm ροπής, ενώ στην κορυφή της γκάμας είχε τοποθετηθεί το Lotus Omega 3.6 24V twin turbo με απόδοση 377 ίππων. Παράλληλα, ο 2.0 λίτρων κινητήρας του Kadett GSi 16V αποτέλεσε την βάση της εξέλιξης του turbo 2λιτρου μοτέρ του Calibra Turbo 4×4 1991, με απόδοση 204 ίππων και 280 Nm ροπής.
Τέλος, το 1996 η Opel ήταν η πρώτη εταιρεία που συνδύασε τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας της τεχνολογίας των τεσσάρων βαλβίδων με diesel άμεσου ψεκασμού και υπερσυμπιεστή.