To Ford Mustang με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση!

Η νέα Mustang είναι το αυτοκίνητο που έχει τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας αυτές τις μέρες και όχι άδικα, αφού πρόκειται για ένα θρυλικό σπορ αμερικάνικο αυτοκίνητο, το οποίο εκσυγχρονίζεται και ανοίγει τα φτερά του και προς την Ευρώπη. Αυτή τη φορά δεν θα σταθούμε στην σχεδίασή του αλλά σε τεχνικές λεπτομέρειες που αφορούν στους κινητήρες και στις αναρτήσεις.

Ξεκινώντας από τους κινητήρες, μετά από 20 χρόνια εφοδιάζεται ξανά με 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο, το ολοκαίνουργιο άμεσου ψεκασμού EcoBoost των 2.3 λίτρων με απόδοση 305 ίππων, που θα αποτελεί τη μεσαία επιλογή στην γκάμα. Βέβαια 4κύλινδρος κινητήρας σε σπορ αμερικάνικο αυτοκίνητο ακούγεται σαν ιεροσυλία για τους Αμερικάνους, ωστόσο πρόκειται για ένα σύγχρονης τεχνολογίας μοτέρ, σημαντικά πιο εξελιγμένο από τους «κλασικούς» μεγαλύτερους V6 και V8, οι οποίοι έχουν δεχτεί με την σειρά τους βελτιώσεις. Πιο συγκεκριμένα ο V8 των 5.0 λίτρων ισχύος 420 ίππων διαθέτει νέες κυλινδροκεφαλές και νέα πολλαπλή εισαγωγής για χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2.

Μεγάλο νέο για την 50 ετών πορεία του Ford Mustang είναι η τοποθέτηση ανεξάρτητης πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων! Βέβαια από την άλλη πλευρά θα αναρωτηθεί κανείς πως γίνεται ένα σπορ αυτοκίνητο να μην έχει τόσα χρόνια ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση (με άκαμπτο άξονα) όταν για παράδειγμα το «καθημερινό» Ford Focus από την αρχική έκδοση των 1.4 λίτρων εφοδιαζόταν με πολλαπλούς πίσω συνδέσμους από το 1998 όταν παρουσιάστηκε. Κάθε σύγκριση με οποιοδήποτε άλλο Ευρωπαϊκό ή Ιαπωνικό σπορ αυτοκίνητο είναι μάλλον άτοπη σε τεχνικό επίπεδο, αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ…

Get it on Google Play Download on the App Store