Το πρώτο μικρό premium ηλεκτρικό αυτοκίνητο BMW i3 ξεκίνησε να παράγεται στο εργοστάσιο της BMW στην Λειψία της Γερμανίας, όπου επενδύθηκαν 400 εκατομμύρια ευρώ και δημιουργήθηκαν 800 νέες θέσεις εργασίας. Παράλληλα, η BMW έχει επενδύσει συνολικά 600 εκατομμύρια ευρώ στο δίκτυο παραγωγής των μοντέλων BMW i και έχει «ανοίξει» πάνω από 1.500 θέσεις εργασίας, καθώς η κατασκευή τους εκτός από τη Λειψία θα γίνεται και σε άλλα εργοστάσια των Η.Π.Α. και της Γερμανίας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά που το ανθρακόνημα ενισχυμένο με πλαστικό (CFRP) χρησιμοποιείται για ευρεία παραγωγή αυτοκινήτων, καθώς το ελαφρύ και ανθεκτικό αυτό υλικό αποτελεί την κύρια δομή του αμαξώματος της BMW i3. Έτσι στο μέλλον θα χρησιμοποιηθεί και στην παραγωγή άλλων οχημάτων (εκτός της BMW i8), έτσι ώστε να μειωθεί και το κόστος του και να γίνει οικονομικά βιώσιμο.
Πρόσθετα, μέσω της χρήσης του ανθρακονήματος ενισχυμένου με πλαστικό εξαλείφεται η διαδικασία της βαφής που χρειάζεται για παράδειγμα στον χάλυβα και στο αλουμίνιο και έτσι επιτυγχάνεται σημαντική μείωσης της κατανάλωσης νερού σε ποσοστό 70% κατά την παραγωγή της i3. Επιπλέον η BMW χρησιμοποιεί ως πηγές ηλεκτρικής ενέργειας και τις ανεμογεννήτριες που υπάρχουν στο εργοστάσιο εξοικονομώντας έτσι 50% λιγότερη ενέργεια και συνεπώς μειωμένες εκπομπές CO2.
Αναρωτηθήκατε πως επισκευάζεται η BMW i3; Δείτε εδώ.