Tην επίσημη παρουσίαση του νέου της μικρού ηλεκτρικού αυτοκινήτου πραγματοποιεί η BMW σε on line σύνδεση με Λονδίνο, Νέα Υόρκη και Πεκίνο. Η νέα BMW i3 είναι εντυπωσιακή εμφανισιακά λανσάροντας ένα εντελώς νέο ύφος για τα δεδομένα της BMW. Βασικά στοιχεία της εμφάνισής της αποτελούν κυρίως τα «σκαλοπάτια» των παραθύρων στις πίσω αντικριστά ανοιγόμενες πόρτες και τα ιδιόμορφα LED φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος. Γενικότερα το σχεδόν ενός όγκου αμάξωμα της i3 είναι φουτουριστικό και αποτελεί έναν νέο κατά την BMW τρόπο σύλληψης του premium χαρακτήρα της σε κόμπακτ διαστάσεις. Η BMW i3 έχει μήκος 3.999 χλστ. και πλάτος 1.775 χλστ. ενώ το ύψος της ανέρχεται στα 1.578 και το μεταξόνιό της στα 2.570 χλστ.
Βασίζεται σε ένα νέο πλαίσιο με την ονομασία «LifeDrive» το οποίο είναι εξ’ολοκλήρου κατασκευασμένο από αλουμίνιο και ανθρακόνημα με ενισχυμένο πλαστικό για τον κλωβό των επιβατών. Αυτό το πλαίσιο σε συνδυασμό και με τον ελαφρύ ηλεκτροκινητήρα (50 κιλά) διατηρεί το βάρος του αυτοκινήτου σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα -για τέτοιας τεχνολογίας αυτοκίνητο- που ανέρχεται στα 1.195 κιλά.
Εντυπωσιακό είναι αν μη τι άλλο και το εσωτερικό της BMW i3 το οποίο όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμα σαφώς και δεν ξεφεύγει από τα υψηλά στάνταρ της εταιρείας με το ξύλο και το δέρμα να συνυπάρχουν αρμονικά. Ουσιαστικά από τις υπόλοιπες BMW δανείζεται το κεντρικό πάνελ της κονσόλας τους διακόπτες και το σύστημα i-Drive και τίποτα άλλο. Τα καθίσματα είναι και εκείνα ελαφριά και λεπτά έτσι ώστε οι 4 επιβάτες και κυρίως εκείνοι που θα κάτσουν στο πίσω κάθισμα να μην συναντήσουν πρόβλημα με το διαθέσιμο χώρο. Ο χώρος αποσκευών με τη σειρά του είναι ικανοποιητικός με όγκο 260 έως 1.100 λίτρων.
Αν και η BMW i3 είναι ηλεκτρική και φαντάζει ως ένα αστικού κυρίως χαρακτήρα αυτοκίνητο, η BMW δεν διστάζει να αναφέρει ότι όπως και σε όλα της τα αυτοκίνητα, η i3 είναι το ίδιο ενδιαφέρον οδηγικά. Αρχικά η αναλογία βάρους ανά άξονα διατηρήθηκε στο ιδανικό «ζύγισμα» 50:50, προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς ενώ και το κέντρο βάρους είναι ιδιαίτερα χαμηλό. Παράλληλα η i3 εφοδιάζεται με αλουμινένια γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, με ζάντες 19 ιντσών βάρους μόλις 7 κιλών η κάθε μία και ελαστικά 155/70.
Το τοποθετημένο στον πίσω άξονα ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 170 ίππους και 250 Nm ροπής και μεταφέρει την ισχύ τους πίσω τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου μίας ταχύτητας. Οι επιδόσεις που προσφέρει είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακές, αφού επιταχύνει στα 0-60 χλμ./ώρα σε 3,7 δλ., στα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,2 δλ., στα 80-120 χλμ./ώρα σε 4,9 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 150 χλμ./ώρα.
Οσον αφορά στον βενζινοκινητήρα που την εφοδιάζει πρόκειται για ένα 2κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 650 κ.εκ., απόδοσης 34 ίππων. Το θερμικό μοτέρ χρησιμοποιείται ως γεννήτρια του ηλεκτρικού και είναι τοποθετημένο στο πίσω μέρος απέναντι από τον ηλεκτροκινητήρα. Οι μπαταρίες ιόντων-λιθίου είναι κατασκευασμένες από την BMW και βρίσκονται κάτω από την καμπίνα των επιβατών, ενώ έχουν χωρητικότητα 22 kWh.
Όσον αφορά στην αυτονομία, στην επιλογή Comfort mode κυμαίνεται μεταξύ 130-160 χιλιομέτρων, στην ECO PRO+mode ξεπερνά τα 200 χλμ. και στην Comfort mode σε συνδυασμό με τον θερμικό κινητήρα φτάνει τα 340 χλμ. Για την φόρτιση των μπαταριών χρειάζεται από 30 λεπτά με το ταχυφορτιστή, έως 8 ώρες από την οικιακή πρίζα. Αν πάλι αναρωτιέστε για το πόσο ρεύμα καταναλώνει η BMW i3, η BMW αναφέρει 12,9 kWh στα 100 χλμ., που αντιστοιχούν σε σχεδόν 1 ευρώ! (η 1 kWh κοστίζει περίπου 0,08 ευρώ).