Το ηλεκτρικό Defender σέρνει 12τονο τραινάκι!




Η Land Rover μας έχει δείξει σε πρωτότυπη μορφή την ηλεκτρική εκδοχή του θρυλικού Defender στο περασμένο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Και για όσους δύσπιστους αμφιβάλλουν για το πώς μπορούν να συνδυαστούν η ηλεκτροκίνηση με τον «off-road» χαρακτήρα του Defender, η Land Rover επιμένει στο project και προχωρά σε περαιτέρω τεστ του πρώτου ηλεκτρικού Land στην ιστορία. Για να το κάνει μάλιστα ακόμη πιο εντυπωσιακό, η Βρετανική φίρμα δάνεισε ένα ηλεκτρικό Defender στο γνωστό και ως το 8ο θαύμα του κόσμου, το περίφημο Eden Project (ελληνιστί οι Κήποι της Εδέμ, στην Κορνουάλη της Μεγάλης Βρετανίας. Μάλιστα, το πιο οικολογικό 4X4 της Land Rover, χρησιμοποιείται για να τραβά ένα 12τονο τραινάκι μεταφοράς θεατών, σε επικλινές έδαφος με κλίση 6%! Η Land Rover επισημαίνει ότι το ηλεκτρικό Defender τραβά χωρίς κανένα πρόβλημα το τραινάκι 4 βαγονιών, με 60 καθήμενους επιβάτες σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής της επίσκεψης στους βιοενεργειακούς θόλους των Κήπων.

Στα χαρακτηριστικά του πρώτου ηλεκτρικού Land Rover Defender ξεχωρίζουμε την ύπαρξη ενός ισχυρού ηλεκτροκινητήρα 94 ίππων και 330 Nm ροπής. Υπό κανονικές συνθήκες (δηλαδή όταν δεν τραβάει το τραινάκι…), το 4κίνητο μοντέλο έχει τελική ταχύτητα 112 χλμ./ώρα και ηλεκτρική αυτονομία 100 χλμ. ή 8 ωρών κίνησης με χαμηλές ταχύτητες σε εκτός δρόμου διαδρομές. Η μπαταρία ιόντων λιθίου που αποθηκεύει την ενέργεια, απαιτεί 10 ώρες για μια πλήρη φόρτισή της ώρες μέσω ταχυφορτιστή. Ειδικά τώρα για την περίσταση της χρήσης του ηλεκτρικού Defender στους Κήπους της Εδέμ, η Land Rover έχει προσθέσει μια δεύτερη μπαταρία που αυξάνει την αυτονομία και παράλληλα, βελτιώνει και την κατανομή του βάρους. Σύμφωνα πάντα με τους Βρετανούς, για να διεκπεραιώσει το καθημερινό του έργο, το ηλεκτρικό Defender απαιτεί μόλις 2,3 ευρώ ηλεκτρικού ρεύματος την ημέρα. 

Get it on Google Play Download on the App Store