Το Trabant ή «Trabi» το οποίο παράχθηκε από το 1957 έως το 1991 σε πάνω από 3 εκατομμύρια αντίτυπα στην Ανατολική Γερμανία, είχε παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο του 2009 στον Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης στη νεότερη πρωτότυπη εκδοχή του, θυμίζοντας κατά πολύ το αρχικό μοντέλο. Η εταιρεία Herpa που το κατασκεύασε έκανε τότε την έκπληξη και είχε συγκεντρώσει θετικά σχόλια για την σχεδίαση του νεότερου Trabant, ενώ στα πλάνα της ήταν το 2012 να ξεκινήσει η παραγωγή του. Ωστόσο έκτοτε αγνοείται η τύχη του νεότερου «Trabi», λόγω έλλειψης κονδυλίων.
Ο Ούγγρος σχεδιαστής αυτοκινήτων X-Toimi Design αναβιώνει εκ νέου το νεότερο πρωτότυπο Trabant και μας δείχνει πως θα μπορούσε να είναι η έκδοση παραγωγής του. Αν ποτέ «άναβε» το πράσινο φως για την παραγωγή του, η εικονιζόμενες εκδοχές του σε χάτσμπακ και σεντάν αμάξωμα (κυρίως το πρώτο) είναι αρκετά ελκυστικές και επιτυχημένες, θυμίζοντας λίγο από MINI στο εμπρόσθιο άκρο του.
Ακόμα καμία εταιρεία δεν έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για την αναβίωσή του και πιθανώς μια τέτοια κίνηση θα συνοδευόταν από εμπορική επιτυχία. Ίσως ο όμιλος VW θα ήταν ο ιδανικότερος για να το φέρει ξανά στην επιφάνεια, αφού από την γκάμα του λείπει κάποιο μοντέλο με ρετρό χαρακτήρα που θα μπορούσε να «χτυπήσει» το Fiat 500. ‘Aλλωστε η VW είχε μια σχετική εμπλοκή με το Trabant, καθώς από το 1989 έως το 1991 το ιστορικό αυτό μοντέλο τροφοδοτούνταν με τον 1.000άρη κινητήρα του Polo.