03/08/2013
Share :
O παλιός τεχνολογικά πλην αξιόπιστος 1.2 λίτρων 8βάλβιδος κινητήρας Fire της Fiat κινεί τις εκδόσεις της Ypsilon τόσο στην βενζινοκίνητη-υγραεριοκίνητη έκδοση όσο και στην αμιγώς βενζινοκίνητη. Και στις δύο περιπτώσεις η απόδοση και οι επιδόσεις είναι αντίστοιχες και ως συνήθως, μεγαλύτερη κατανάλωση παρουσιάζει η υγραεριοκίνητη έκδοση Bi-fuel. Παρά την πιο χαμηλή τιμή του υγραερίου/λίτρο έναντι της βενζίνης, η Lancia Ypsilon Bi-fuel και λόγω της κατά 2.000 αυξημένης τιμής αγοράς της, θα χρειαστεί με βάση τα ετήσια έξοδα των δύο μοντέλων 66 μήνες για να αποσβέσει το ποσό αυτό με ετήσιο όφελος έναντι του βενζινοκίνητου, 366 ευρώ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||
Μοντέλο | 1.2 Bi-fuel 67hp | 1.2 Fire Evo II 69hp |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.242 | 1.242 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 67/5.500 | 69/5.500 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 99/3.000 | 102/3.000 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 14,5 | 14,5 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 163 | 163 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,8 | 4,9 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 110 | 115 |
Τιμές αρχικών εκδόσεων | ||
Μοντέλο | 1.2 Bi-fuel 67hp | 1.2 Fire Evo II 69hp |
Τιμή Ιταλίας (ευρώ) | 14.850 | 12.850 |
Διαφορά τιμής (ευρώ) | +2.000 | |
Κατανάλωση στα 15.000 χλμ. (1 έτος) | ||
Μοντέλο | 1.2 Bi-fuel 67hp | 1.2 Fire Evo II 69hp |
Καύσιμα (λίτρα) | 1.020 | 735 |
Καύσιμα (ευρώ) | 887 | 1.249 |
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ) | 99 | 103 |
Διαφορά κόστους (ευρώ) | +366 |