Ντεμπούτο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού κάνει και το νέο, 10ης γενιάς Civic Sedan, παράλληλα με το επίσης νέο Civic Hatchback και το εκρηκτικό νέο πρωτότυπο Civic Type R.
Το ευρωπαϊκών προδιαγραφών Civic Sedan είναι ίδιο εξωτερικά με το «αμερικάνικο» Civic Sedan και διακρίνεται για τον σπορτίφ σχεδιασμό του και το χυτό τελείωμα στο πίσω μέρος που παραπέμπει στα 4θυρα κουπέ. Με μήκος 4.630 χλστ., πλάτος 1.800 χλστ., ύψος 1.416 χλστ. και μεταξόνιο 2.700 χλστ. είναι αρκετά μεγαλύτερο από τους προκατόχους του και πλησιάζει τη μεσαία κατηγορία. Έτσι προσφέρει μεγαλύτερους χώρους τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές (519 λίτρα).
Όπως και το 5θυρο, έτσι και το σεντάν βασίζεται σε μια νέα πιο άκαμπτη αλλά ελαφρύτερη πλατφόρμα, με χαμηλότερο κέντρο βάρους και νέες αναρτήσεις (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω). Το βάρος του νέου Civic ξεκινά από τα 1.279 κιλά και παρά τις μεγαλύτερες διαστάσεις είναι ελαφρύτερο από πριν.
Το νέο Civic sedan κάνει ντεμπούτο επί ευρωπαϊκού εδάφους με τον ολοκαίνουργιο VTEC TURBO κινητήρα των 1.5 λτ. ισχύος 182 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 240 Nm ροπής μεταξύ 1.900 – 5.000 σ.α.λ. (220 Nm μεταξύ 1.700 – 5.500 σ.α.λ. με το CVT). Λογικά θα λανσαριστεί και με τον κινητήρα πετρελαίου 1.6 i-DTEC.