Κατά γενική ομολογία, οι πλούσιοι έχουν εντελώς διαφορετικά προβλήματα από όλων των υπολοίπων. Για παράδειγμα κάποιοι είναι δισεκατομμυριούχοι, αγοράζουν 22 Porsche 911 GT3 και τις έχουν να κάθονται. Όπως ο Vural Ak.
Όλα ξεκίνησαν το 2013, όταν ο Vural αποφάσισε να οργανώσει ένα ενιαίο πρωτάθλημα με αγωνιστικές 911 GT3. Ο Τούρκος επιχειρηματίας, που έχει στην κατοχή του την μεγαλύτερη εταιρία ενοικιάσεων αυτοκινήτου της γείτονος, ήταν εκ των ανθρώπων που συμμετείχαν στην δημιουργία του Istanbul Park και την φιλοξενία του πρώτου αγώνα Formula 1 στην ιστορία της Τουρκίας, τον Αύγουστο του 2005. Τότε όλα έμοιαζαν ανθηρά και φαινόταν πως η Τουρκία θα γίνει μόνιμος θαμώνας στο καλεντάρι της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Δείτε ακόμα: Τουρκικό λεωφορείο με «καρδιά» BMW i3 (+video)
6 χρόνια μετά, η FIA απέσυρε το ενδιαφέρον της λόγω χαμηλής προσέλευσης θεατών και τηλεθέασης, όμως άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο επιστροφής. Ο Vural είχε την εντύπωση πως οι προσπάθειες ιδίου και άλλων επιχειρηματιών θα αποφέρουν καρπούς, οπότε αποφάσισε να διοργανώσει έναν αγώνα ενιαίου Porsche. Το Porsche Cup Series αποτελεί υποστηρικτικό πρωτάθλημα σε αυτό της F1, κάτι που σημαίνει πως χωρίς τους «μεγάλους», δεν εμφανίζονται ούτε οι 911 GT3 στην πίστα. Προκειμένου να αντιμετωπίσει αυτή τη δυσχέρεια ο Τούρκος εντερπρενέρ παρήγγειλε 22 GT3 Cup από το Τσουφενχάουζεν, ώστε να δημιουργήσει το δικό του ενιαίο μέχρι να επιστρέψει το κανονικό. Όμως δεν λογάριασε μια μικρή λεπτομέρεια: την κατάρρευση της τουρκικής λίρας, με τα γνωστά συνεπακόλουθα σε πληθωρισμό και οικονομική ανάπτυξη.
Η F1 μονομιάς απέκτησε φιλολογικό ενδιαφέρον, το σιρκουί της Πόλης έμεινε να αντιμετωπίζει μοίρα αντίστοιχη των δικών μας Ολυμπιακών Ακινήτων και οι 22 Porsche βρέθηκαν να περιμένουν αγοραστή σε μια αποθήκη. Να σημειώσουμε πως μόνο μία είναι αυθεντική GT3 Cup, καθώς οι υπόλοιπες αγοράστηκαν με την προοπτική να μετατραπούν στην συνέχεια σε αυτοκίνητα προδιαγραφών FIA. Όμως οι πολιτικο-οικονομικές εξελίξεις τις πρόλαβαν…
Διαβάστε επίσης: Αυτόνομο φορτηγό Ford «Μade in Turkey»
Έκτοτε οι 22 λευκές GT3 έχουν αφεθεί στην αναμονή αγοραστικού ενδιαφέροντος. Ο Vural δεν τις χρησιμοποιεί, καθότι θεωρεί πως ακόμα και 1 χιλιόμετρο να γράψει στο κοντέρ, η ήδη ελαχιστοποιημένη (ελέω τουρκικής λίρας) αξία των γερμανικών sportscar θα επηρεαστεί περαιτέρω. Αν και κάτι μας λέει πως δεν τον απασχολεί ιδιαίτερα ούτε η μεταπωλητική αξία ούτε ο χώρος που καταλαμβάνουν, αν κρίνουμε από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που διατηρεί στο γκαράζ του ο Τούρκος μεγιστάνας.