Τα ηλεκτρικά αναμφίβολα κατέχουν τα πρωτεία στις καμπάνιες μάρκετινγκ των αυτοκινητοβιομηχανιών, όντας πρώτα-πρώτα στην ατζέντα. Εν πολλοίς λόγω και των ανά τον κόσμο νομοθεσιών, που βάζουν τα θερμικά οχήματα σε δύσκολη θέση. Όπως αποδεικνύουν οι ίδιοι, οι κάτοχοι, των EVs ωστόσο, η ηλεκτροκίνηση θέλει πολλές κιλοβατώρες ακόμα για να πιάσει βενζίνη και ντίζελ.
Η αναζήτηση φορτιστών, τα διαστήματα παραμονής σε αυτούς, η ανάγκη προγραμματισμού διαδρομών βάσει της αυτονομίας και το υψηλό κόστος συντήρησης, κάνει το 46% των κατόχων EVs στην Αμερική να ψάχνουν τρόπο επιστροφής στα πρατήρια καυσίμων! Αυτό υποστηρίζει έρευνα της McKinsey & Co, την ώρα που τα αποτελέσματα της ίδιας έρευνας σε παγκόσμια κλίμακα θέλει το 29% των ιδιοκτητών ηλεκτρικών να ετοιμάζει comeback στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ακόμα πιο ενδιαφέρουσα η άποψη ενός 18%, που αναφέρει κάθετα ότι δεν πρόκειται ποτέ να κάνει τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.
Οι λόγοι πίσω από την επιφυλακτική στάση του αγοραστικού κοινού, τουλάχιστον στις Η.Π.Α., απέναντι στα ηλεκτρικά οχήματα είναι ποικίλοι. Η γνώση και κατανόηση των ιδιαιτεροτήτων στα EVs, ο κυριότερος εξ αυτών. Ο κόσμος πλέον αναγνωρίζει τις εξειδικευμένες απαιτήσεις που επιβάλλει η συμβίωση με ένα ηλεκτρικό, βάζοντάς τις στο «ζύγι» με το τί ζητάει ένα παραδοσιακό και κάνοντας τον απολογισμό, υπέρ του δεύτερου. Ο κορεσμός και η υπερπροσφορά, είναι δυο ακόμα σημαντικά στοιχεία που αποθαρρύνουν τους υποψήφιους αγοραστές. Όπου κι αν γυρίσεις, βλέπεις/ακούς για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και καταργήσεις κλασικών μοντέλων. Κάτι που δεν «κάθεται» καλά σε πολύ κόσμο, όχι μόνο τους ρομαντικούς της αυτοκίνησης. Σε όλα τα παραπάνω βέβαια, έρχονται να προστεθούν τα προαναφερθέντα ζητήματα της αυτονομίας και της φόρτισης.