Η BMW ενδιαφέρεται για την αγορά της KTM

Στο χώρο του αυτοκινήτου, η KTM είναι γνωστή για το πισταδόρικο X-Bow. Σε εκείνον της μοτοσικλέτας, όμως, η αυστριακή φίρμα αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα κεφάλαια, τόσο σε επίπεδο παραγωγής όσο και αγώνων. Οι τελευταίοι μήνες έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά δύσκολοι, καθότι η «Κα-Τε-Εμ» λίγο έλειψε να βάλει λουκέτο. Το μοιραίο αποφεύχθηκε την τελευταία στιγμή -μόλις την προηγούμενη εβδομάδα- και κατόπιν παρέμβασης των τραπεζών, οι οποίες ανέλαβαν το λογιστικό έλεγχο της εταιρίας μέχρι να βρεθεί επενδυτής, που θα φροντίσει να αποκαταστήσει τις οικονομικές υποχρεώσεις. Οι μνηστήρες, πολλοί. Ένας από τους βασικότερους; Η BMW.

H BMW Motorrad συγκεκριμένα, τουτέστιν το δίτροχο τμήμα των Βαυαρών. To αυστριακό περιοδικό oe24 έφερε το θέμα στη δημοσιότητα, για να απαντήσει η BMW στο RideApart λέγοντας πως τα πάντα είναι καθαρά εικασίες. Καπνός χωρίς φωτιά, όμως, δύσκολα εμφανίζεται. Ειδικά όταν υπάρχουν λεπτομέρειες, τις οποίες επικαλούνται οι Αυστριακοί. Σύμφωνα, λοιπόν, με το δημοσίευμα του oe24, η BMW Motorrad όχι μόνο έχει εκφράσει ενδιαφέρον για την εξαγορά της KTM, αλλά σχεδιάζει τεράστιες αλλαγές στον τρόπο λειτουργία της, προκειμένου να την επαναφέρει στην κερδοφορία. Η κυριότερη όλων, δε, αφορά την μετακόμιση ολόκληρης της επιχείρησης, μακριά από τη φυσική της έδρα.

Η ΚΤΜ ήταν -κι ακόμα παραμένει- διαχρονικά τέκνο της Αυστρίας, άλλο που κάποια μοντέλα κατασκευάζονται πέρα από τα σύνορα (σε Ινδία και Κίνα). Το αν θα είναι και στο μέλλον, παίζεται. Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, οι Βαυαροί θέλουν να μεταφέρουν τα κεντρικά της KTM στην Ινδία, ούτως ώστε να μειώσουν δραστικά τα λειτουργικά έξοδα. Τι σημαίνει αυτό; Πέρα από τα φθηνότερα εργατικά χέρια (δεν συγκρίνονται οι μισθοί Αυστρίας-Ινδίας), ότι θα χαθούν περί τις 4.500 θέσεις εργασίας στο Mattighofen, όπου δραστηριοποιείται η Kronreif & Trunkenpolz Mattighofen εδώ και 91 χρόνια – από το 1934, δηλαδή, όταν και ιδρύθηκε!

Get it on Google Play Download on the App Store