Η Toyota διαθέτει μια μεγάλη γκάμα από σπορ εκδόσεις των μοντέλων της, όπως είναι τα πιο σκληροπυρηνικά GR Yaris, GR Supra και GR86, καθώς και τα GR Sport Corolla, C-HR και πιο πρόσφατα Yaris, χωρίς όμως να διαφέρουν σε κινητήρες από τα πιο απλά μοντέλα.
Στην Ιαπωνία προσφέρονται και άλλα Toyota GR Sport, διαφόρων κατηγοριών, από μίνι έως pickup. Πρόκειται για τα πολυχρηστικά Voxy και Noah, το Prius, το Hilux, το Land Cruiser και το Copen. Το τελευταίο (το γνωρίσαμε ως Daihatsu Copen), αποτελεί το μικρότερο GR Sport στην οικογένεια της Toyota.
Το μίνι σπορτίφ κουπέ κάμπριο με μήκος 3.395 χλστ., πλάτος 1.475 χλστ., ύψος 1.280 χλστ. και μεταξόνιο 2.230 χλστ., διαθέτει αρκετά αγριεμένη εμφάνιση, κυρίως μπροστά. Ειδικά ο κεντρικός μεγάλος αεραγωγός στον προφυλακτήρα, αλλά και οι πλαϊνοί, παραπέμπουν αμέσως στο GR Yaris. Μοναδικά του γνωρίσματα αποτελούν ακόμα ο διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα, τα LED φώτα και οι ματ γκρι σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου τις BBS. Στην καμπίνα τη διαφορά κάνουν αμέσως τα ειδικά καθίσματα της Recaro, το τιμόνι της Momo και τα διακοσμητικά τύπου ανθρακονήματος.
Αλλαγές φέρει και κάτω από το αμάξωμα, με την προθήκη σπορ ανάρτησης και ενισχύσεων στο δάπεδο για καλύτερη στρεπτική ακαμψία. Επίσης, η κίνηση στους εμπρός τροχούς μεταδίδεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Όμως μη φανταστείτε καμιά φοβερή δύναμη, αφού το λιλιπούτειο Copen GR Sport τροφοδοτείται από το 3κύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο των 660 κ.εκ., ισχύος 64 ίππων στις 6.400 σ.α.λ. και με ροπή 92 Nm στις 3.200 σ.α.λ. Υπάρχουν δύο επιλογές στα κιβώτια ταχυτήτων, ένα χειροκίνητο 5άρι και ένα CVT με paddles και 7 σχέσεις.
Το Toyota Copen GR Sport έκανε την πρώτη εμφάνισή του τον Οκτώβριο του 2019, ενώ τώρα πωλείται στην Ιαπωνία σε τιμές που ξεκινούν από 2.382.200 γεν (σημερινή ισοτιμία 18.266 ευρώ).