Η Renault παρουσίασε την κορυφαία έκδοση του Rafale -μέσω της Alpine- συνδυάζοντας τετρακίνηση, plug-in υβριδική τεχνολογία, 300 άλογα, επιδόσεις sportscar και κατανάλωση «μοτοσακό»!
Το Rafale E-Tech 4×4 300 HP Atelier Alpine (όντως, αυτή είναι η επίσημη ονομασία του) ξεχωρίζει οπτικά από το χαρακτηριστικό μπλε χρώμα και τις αποκλειστικές για αυτό 21άρες ζάντες, μαζί φυσικά με τα σήματα της Alpine στα φτερά και την πόρτα του πορτμπαγκάζ. Η ουσία και τα μεγάλα νέα, ωστόσο, κρύβονται κάτω από -ομολογουμένως εντυπωσιακό- αμάξωμα.
Η κορυφαία έκδοση του Rafale συνδυάζει συνολικά 4 κινητήρες (1 βενζίνης + 3 ηλεκτρικούς), για μια απόδοση 300 ίππων και ηλεκτρική αυτονομία που μπορεί να φτάσει ως τα 100 χλμ., την ώρα που η συνολική (με το ντεπόζιτο των 55 λίτρων γεμάτο) δύναται να φτάσει στα 1.000 χλμ.! Το θερμικό σκέλος ανήκει στον τρικύλινδρο 1.2 τούρμπο, ο οποίος εδώ ανεβαίνει στα 150 άλογα και τα 230 Nm (έναντι 130 ίππων και 205 Nm στο E-Tech 200). Το ηλεκτρικό τώρα, παρουσιάζει τριπλή εκπροσώπηση: ένα μοτέρ 70 ίππων και 205 Nm στον εμπρός άξονα, ένα 136 ίππων και 195 Nm στον πίσω, ενώ ακόμα ένα 34 ίππων και 50 Nm έχει το ρόλο γεννήτριας (HSG/High-voltage Starter Generator), αντλώντας όλα τους ενέργεια από μια μπαταρία 22 kWh.
Όταν αυτή είναι φορτισμένη, άρα και η απόδοση του PHEV συστήματος βρίσκεται στο μάξιμουμ, τα 300 άλογα μπορούν να επιταχύνουν το Rafale E-Tech 4×4 στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 6,4 δλ., στα 1.000 μέτρα από στάση σε 26,9 δλ. και να ολοκληρώσουν τη ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα σε μόλις 4,0 δλ. Μόνο με το ρεύμα (EV Mode) ο οδηγός έχει στο δεξί του πόδι 160 ίππους και μπορεί να φτάσει μέχρι τα 135 χλμ./ώρα, ενώ εκμεταλλευόμενος πλήρως το συνδυασμό βενζίνης-ηλεκτρισμού βλέπει μια μέση κατανάλωση στα 0,7 λίτρα/100 χλμ. (5,8 λίτρα/100 χλμ. με την μπαταρία άδεια, και πάλι εντυπωσιακό)! Για να είναι φορτισμένη η μπαταρία, σε παροχή 7,4 kW χρειάζονται 2 ώρες και 10 λεπτά για το 0-80%, ενώ για το 0-100% απαιτούνται 2 ώρες και 55 λεπτά.