Τα σημεία των καιρών δεν θα μπορούσαν να γίνουν πιο ξεκάθαρα στο νέο Dodge Charger, το οποίο για πρώτη φορά στην 60χρονη καριέρα του όχι μόνο διατίθεται ως ηλεκτρικό, αλλά κάνει πρεμιέρα ως τέτοιο!
Το ολοκαίνουργιο Charger επιστρέφει σχεδιαστικά στα πρότυπα του ιστορικού προγόνου των 60’s-70’s, αφήνοντας πίσω του το αποκλειστικά σεντάν αμάξωμα και υιοθετώντας ρετρό γραμμές ολούθε. Το σχήμα του φέρνει κατευθείαν στο νου τα εμβληματικά R/T από τo «Bullitt» και το πρώτο «Fast and Furious», με μια εξαιρετικά επιτυχημένη μετενσάρκωση της χαρακτηριστικής μάσκας μπροστά, των φουσκωμάτων στα φτερά και της διαμόρφωσης του πίσω μέρους. Η λωρίδα που ενώνει τα δυο φωτιστικά σώματα μπροστά, αλλά και τα ενιαία φανάρια πίσω (όλα LED), φέρνουν το concept του Charger στον 21ο αιώνα, σε μια από τις πιο επιτυχημένες ρετρομοντέρνες εκτελέσεις στο σχεδιασμό αυτοκινήτων.
Το νέο Charger έκανε πρεμιέρα ως δίθυρο, αλλά αργότερα στη χρονιά θα λανσαριστεί και σε σεντάν. Όποιο τύπο αμαξώματος κι αν επιλέξει κάποιος, το μόνο σίγουρο είναι οι θηριώδεις διαστάσεις. Το μήκος φτάνει τα 5.248 χλστ. και είναι πάνω από 152 χλστ. μακρύτερο του απερχόμενου, με το πλάτος να φτάνει τα 2.028 χλστ. και το μεταξόνιο τα 3.074 χλστ. (1.497 χλστ. το ύψος). Για να το δούμε διαφορετικά, αφήνει πίσω του σε μήκος την BMW X7 (5.162 χλστ.) και μετά βίας είναι πιο στενό από τη Lamborghini Aventador (2.098 χλστ.)! Από πλευράς βάρους, δε; Στα 2.648 κιλά κάνει την Cadillac Escalade (2.624 κιλά) να αισθάνεται «στυλάκι».
Στο εσωτερικό δεν θα γινόταν να μην πρωταγωνιστούν οι οθόνες, με αυτή του ψηφιακού καντράν να είναι 10,25 (στο R/T) ή 16 ιντσών (στο Scat Pack) και εκείνη του infotainment στάνταρ στις 12,3 ίντσες. Στάνταρ είναι και το σύστημα παραγωγής ήχων, καθώς σε muscle car να ακούς το «ιιιι» του ηλεκτροκινητήρα δεν έχει γούστο. Για αυτό η Dodge εξέλιξε μια εφαρμογή προσομοίωσης, που κάνει το Charger EV να ακούγεται σαν να έχει Hemi V8 στο μηχανοστάσιο.
V8 δεν έχει πλέον η γκάμα, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως λείπουν εντελώς οι κινητήρες εσωτερικής καύσης. Από τις αρχές του επόμενου έτους θα λανσαριστούν δυο εκδόσεις του 3.0λιτρου twinturbo εξακύλινδρου εν σειρά Hurricane, με απόδοση 426 και 558 ίππων. Φέτος, όμως, νέο Charger μόνο ηλεκτρικό. Επίσης σε δυο εκδόσεις, R/T και Scat Pack, αμφότερες με διπλούς ηλεκτροκινητήρες (έναν εμπρός, έναν πίσω) και απόδοση 503 ίππων/548 Nm – 680 ίππων/850 Nm αντίστοιχα. Το R/T θέλει 4,7 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και 13,1 δλ. για το 400άρι, ενώ το Scat Pack αρκείται σε 3,3 δλ. και 11,5 δλ. αντίστοιχα, τη στιγμή που περιέργως η εικόνα αντιστρέφεται στην τελική ταχύτητα: στα 216 χλμ./ώρα περιορίζεται το Scat Pack, στα 221 χλμ./ώρα το R/T. H πλατφόρμα STLA Large προικίζει το νέο Charger με μπαταρία 100 kWh, που χαρίζει αυτονομία 418 χλμ. στο Scat Pack και 510 χλμ. στο R/T.
Οι Αμερικανοί δεν παραλείπουν τη διασκέδαση, εξοπλίζοντας το Charger EV με προγράμματα λειτουργίας για dragster, drift ακόμα και donuts! Παράλληλα υπάρχουν και τα τυπικά Auto, Eco, Sport, Wet/Snow και Track.