Η Lamborghini αποχαιρετά τους αμιγώς ατμοσφαιρικούς V12 για χάρη των υβριδικών, αλλά ήδη υπάρχουν δεκάδες Aventador που έχουν απαρνηθεί τη φυσική αναπνοή προς τέρψη της (διπλής) υπερτροφοδότησης.
Αυτή που βλέπουμε πρόκειται για μια από τις ισχυρότερες του πλανήτη, καθότι οι δυναμομετρήσεις την τοποθετούν στα 1.250 άλογα. Προσοχή, όμως. Το νούμερο αυτό δεν αντιστοιχεί στο ποσό της ισχύος που παράγεται από τον κινητήρα, αλλά σε αυτό που καταλήγει στους τροχούς! Οι 1.250 ίπποι είναι η πραγματική δύναμη που έχει στο δεξί του πόδι ο οδηγός, έπειτα από τις απώλειες της μετάδοσης και των λοιπών τριβών. Στο στρόφαλο, λογικά η καταμέτρηση της ισχύος θα δείχνει τουλάχιστον 1.500 άλογα. Αλλιώς, ακριβώς τα διπλά από όσα διαθέτει εργοστασιακά η Aventador SV (750 ίπποι από τον 6.5 V12).
Στοιχεία επιδόσεων δεν ανακοινώνονται, αλλά μόνο με ύπνο του οδηγού στην εκκίνηση ή πολύ πατινάρισμα του συμπλέκτη υπάρχει περίπτωση να μην είναι ταχύτερη η βελτιωμένη. Ενδεικτικά, η «μαμά» Super Veloce θέλει 2,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και φτάνει μέχρι τα 350 χλμ./ώρα τελικής. Δυστυχώς δεν απολαμβάνουμε το αυτοκίνητο εν κινήσει, αλλά μόνο σε στατικές πόζες. Κι αυτό, διότι χρησιμοποιείται ως μοντέλο για τις ζάντες CL5R Ultralight Carbon Series, που αριθμούν 20 ίντσες μπροστά και 21 πίσω. Πατούμενα που ομολογουμένως ταιριάζουν γάντι χρωματικά με το αεροδυναμικό περιτύλιγμα χαμηλά (splitter, ποδιές, διαχύτης), με το συνδυασμό κόκκινου-μαύρου να χαρίζουν μια αντίθεση επιθετικότητας στο λευκό του αμαξώματος.