Η Audi αποφάσισε να αφαιρέσει το σύστημα τετρακίνησης quattro από το R8, δημιουργώντας μια πιο fun to drive και οικονομικότερη εκδοχή του!
Σε αντίθεση με το προηγούμενο πισωκίνητο R8 RWS, το RWD (η αλλαγή από Real Wheel Series σε Rear Wheel Drive έχει απόλυτα λογική) δεν αποτελεί μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής (999 RWS κατασκευάστηκαν). Παίρνει θέση κανονικά στην γκάμα του υπεραυτοκινήτου από το Ίνγκολσταντ, απαρτίζοντας μάλιστα τη βάση της. Κυριότερη εμφανισιακή διαφορά σε σχέση με το τετρακίνητο R8, είναι τα εμβληματικά καλύμματα των πλαϊνών εισαγωγών του κινητήρα πίσω από τις πόρτες, τα οποία για πρώτη φορά στην καριέρα του μοντέλου βάφονται στο χρώμα του αμαξώματος (αντί γκρι)!
Δείτε ακόμα: Audi R8 1ης γενιάς με στάνταρ «τεμπέλη»!
Άλλες αλλαγές αφορούν τις νέες ζάντες και το αεροδυναμικό πακέτο (εμπρός splitter, πλαϊνές ποδιές, διαχύτης) που πλέον διατίθεται προαιρετικά σε ανθρακονημάτινη εκτέλεση (στάνταρ στο τετρακίνητο), ενώ απουσιάζει η αεροτομή.
Στα μηχανικά μέρη, υπάρχουν σαφώς περισσότερες διαφοροποιήσεις. Εκτός από την προφανή στη μετάδοση, ο ατμοσφαιρικός V10 FSI των 5.2 λίτρων έχει κατέβει στα 540 άλογα και 540 Nm ροπής, χάνοντας 30 ίππους και 20 Nm συγκριτικά με τη βασική έκδοση του R8 quattro. Βέβαια δεν υπάρχει περίπτωση να το χαρακτηρίσει κάποιος αργό, καθώς τα 3,7 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα και η τελική των 320 χλμ./ώρα (318 χλμ./ώρα το Spyder) είναι εξαιρετικές επιδόσεις.
Διαβάστε επίσης: Βελτιωμένο VW Scirocco R «ανοίγει» με Audi R8 (+video)
Τα οφέλη από την αφαίρεση της τετρακίνησης, τώρα, είναι απτά. Πέρα από την πιο «παιχνιδιάρα» ουρά, έχουμε μείωση του βάρους κατά 65 κιλά στο Coupe (1.595 κιλά στο σύνολο) και 55 στο Spyder (1.695 αντίστοιχα). Εξίσου σημαντική -για πολλούς, σημαντικότερη- είναι η μείωση στην τιμή. Στην αγορά της Γερμανίας, το πισωκίνητο Coupe ξεκινά από τις 144.000 ευρώ (157.000 το Spyder). Ήτοι 22.000 ευρώ λιγότερα από το βασικό R8 quattro!