Η ηλεκτροκίνηση έχει μπει για τα καλά στο DNA της Audi, έτοιμη να στρέψει ολόκληρη την γκάμα στο ρεύμα. Τα μοντέλα RS δεν εξαιρούνται, ούτε φυσικά η κορωνίδα όλων: το R8. Όσο μπορούμε να το απολαμβάνουμε με τον V10 κινητήρα ας το εκμεταλλευτούμε, καθώς η σημερινή δεύτερη γενιά θα είναι η τελευταία με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το Ίνγκολσταντ πάντως θέλει να αναπληρώσει την έλλειψη ήχου, δίνοντας μέχρι 1.700 άλογα στο νέο της supercar!
Ο επικεφαλής τεχνικής εξέλιξης της Audi, Oliver Hoffmann, μίλησε στο βρετανικό Autocar για την επόμενη γενιά R8, το οποίο ενδέχεται να μην είναι το μόνο υπεραυτοκίνητο στη γκάμα της εταιρίας. Σύμφωνα με τον Hoffmann: «Θα χρησιμοποιήσουμε όλα τα συστήματα και τα εργαλεία που μας δίνει η πλατφόρμα SSP (Scalable Systems Platform). Και υπάρχει χώρος στη γκάμα μας για αρκετά αυτοκίνητα από αυτό το πάτωμα». Επιβεβαίωση για επόμενο R8 δεν είχαμε, αλλά ο Γερμανός δήλωσε με νόημα: «Δουλεύουμε πάνω σε διαφορετικά projects και κατηγορίες μοντέλων». Κάτι που σημαίνει πως εκτός του νέου R8, υπάρχει ολοζώντανο το ενδεχόμενο εξέλιξης και νέου TT – έστω σε αμιγώς ηλεκτρική μορφή. Εξάλλου, το οργανόγραμμα της Audi τοποθετεί στα επόμενα δυο χρόνια το λανσάρισμα 20 νέων μοντέλων.
Το πολύ πιο ενδιαφέρον για το επόμενο R8 όμως, έχει να κάνει με τα επίπεδα ισχύος που μπορεί να φτάσει. Οι Βρετανοί επισημαίνουν πως σε προηγούμενες δηλώσεις του, ο CEO του VW Group είχε αναφέρει πως η μέγιστη απόδοση που μπορεί να υποστηρίξει η πλατφόρμα SSP, φτάνει στους 1.700 ίππους! Αν θεωρήσουμε πως τέτοια δύναμη θα αφορά το κορυφαίο Audi του μέλλοντος, παίρνουμε μια ωραιότατη εικόνα από αναβάθμιση του R8 σε hypercar και ισχύ πέριξ των 2.000 ίππων. Σενάριο που προς το παρόν δεν επιβεβαιώνεται από τους «τέσσερις κύκλους», αλλά ούτε διαψεύδεται.
Σύμφωνα με το βρετανικό δημοσίευμα πάντως, που επικαλείται πληροφορίες από το εσωτερικό της Audi, η εξέλιξη του ηλεκτρικού R8 βρίσκεται σε αρκετά προχωρημένο στάδιο και αφορά ένα αυτοκίνητο με αγωνιστικά χαρακτηριστικά, αλλά και «πρωτοφανή ισχύ».