Πουλάει; Δεν καταργείται! Ο απλούστερος και παλιότερος νόμος στα οικονομοτεχνικά κιτάπια της αυτοκίνησης, ο οποίος παρακάμπτεται μόνο λόγω ανωτέρας βίας (βλέπε εκπομπές ρύπων ή κάτι παρόμοιο). Το R8 βρίσκεται κάπου στο ενδιάμεσο, καθώς ναι μεν συνεχίζει να κάνει «γκελ» στην αγορά αλλά ταυτόχρονα καλείται να κάνει χώρο στη γραμμή παραγωγής, προκειμένου να επεκταθεί ο εξηλεκτρισμός της Audi. Σήμερα, όμως, ανακοινώθηκε πανηγυρικά πως όσο ζητούν οι αγοραστές ένα αυτοκίνητο, τόσο αυτό μπορεί να ζει και να ελπίζει.
Το αρχικό πλάνο των Γερμανών ήθελε την παραγωγή του υπεραυτοκινήτου τους να ολοκληρώνεται στο τέλος του 2023, βάζοντας τους πάντες στην αναμονή (και την πρίζα) για τον πλήρως ηλεκτρικό διάδοχο του 2027, που φημολογείται ότι θα αποδίδει περί τους 1.700 ίππους! Η λατρεία του κοινού για τον V10 και το R8 MK2 όμως, οδηγεί το Ίνγκολσταντ σε αναθεώρηση πλάνων και παράταση της διαθεσιμότητας μέχρι το τέλος του πρώτου τριμήνου! Τέλη Μαρτίου θα βγει τελικά το τελευταίο R8 από τη γραμμή παραγωγής του Böllinger Höfe (εκεί συναρμολογείται και το e-tron GT), χάρη στην εκπληκτική άνοδο πωλήσεων που σημειώνεται από το γερμανικό supercar.
Μόνο στην Αμερική πουλήθηκαν 101% περισσότερα R8 πέρσι συγκριτικά με το 2022, φτάνοντας συνολικά τα 631 αυτοκίνητα αντί 314 το ’22. Στοιχεία πωλήσεων παγκοσμίως δεν ανακοινώνονται από την Audi, σχετικά με την κορωνίδα της γκάμας της, όμως δεδομένα ήταν πολύ περισσότερα από τα 1.097 που είχαν ταξινομηθεί το 2022. Κρίνοντας από το 101% επί αμερικανικού εδάφους, δεν αποκλείεται σε όλη την υφήλιο το R8 να άγγιξε τις 2.000 μονάδες. Με τέτοια ζήτηση για ένα τόσο ακριβό μοντέλο (από 168.880 ευρώ στη Γερμανία, από 161.395 δολάρια/150.085 ευρώ στην Αμερική), δεν προξενεί εντύπωση πως οι Γερμανοί δίνουν παράταση ζωής στην κορυφαία τους δημιουργία.