Στην έκθεση κλασικών αυτοκινήτων της Βρέμης, η Volkswagen γιορτάζει τα τριακοστά γενέθλια του σπορ κουπέ 2+2 θέσεων μοντέλου της Corrado, το οποίο λανσαρίστηκε το 1988, αντικαθιστώντας το Scirocco II. Ωστόσο, το τελευταίο συνέχισε να παράγεται παράλληλα με το Corrado έως το 1992, ενώ η παραγωγή του Corrado έληξε το 1995.
Δείτε ακόμη: Πόσα χιλιόμετρα κάνεις με λαμπάκι;
Το Golf II χρησιμοποιήθηκε ως τεχνική βάση για το Volkswagen Corrado που παρουσιάστηκε το φθινόπωρο του 1988. Όμως το κουπέ VW διέφερε σημαντικά σε σχεδιασμό και ήταν αισθητά πιο ενδιαφέρον. Αρχικά το Corrado διατέθηκε με έναν τετρακύλινδρο 1.8 λτ. κινητήρα, ο οποίος με τη βοήθεια μηχανικού υπερσυμπιεστή G-Lader είχε απόδοση 160 ίππων. Το 1991 προστέθηκαν δύο ακόμα μηχανικά σύνολα, ένα 2.0 λτ. με 136 ίππους και το κορυφαίο στη γκάμα μοτέρ VR6 των 2.9 λτ. ισχύος 190 ίππων. Το 1993 τοποθετήθηκε ένας ακόμα 2λιτρος κινητήρας με 115 ίππους.
Ένα μοναδικό χαρακτηριστικό του Corrado για την εποχή και κατηγορία του, ήταν η πτυσσόμενη πίσω αεροτομή, η οποία σηκωνόταν αυτόματα για να βελτιωθεί η σταθερότητα του αυτοκινήτου στις γρήγορες ταχύτητες.
Δείτε ακόμη: Τα έχει και το αυτοκίνητό σου. Ξέρεις τι κάνουν;
Η Volkswagen Classic παρουσιάζει στην έκθεση δύο μοναδικά Corrado. Ένα πρωτότυπο G60 16V με 210 άλογα που είχε κατασκευάσει ο Karmann στο Osnabrück το 1989 και ένα δεύτερο αριστεροτίμονο Corrado VR6 190 hp σε χρώμα πράσινο περλέ, παραγωγής 6 Ιουλίου 1995.