Το δεύτερης γενιάς i10 εκσυγχρονίζεται πλήρως και η Hyundai γίνεται περισσότερο ανταγωνιστική στην κατηγορία των μίνι αυτοκινήτων όσο ποτέ άλλοτε. Ένα από τα πρώτα στοιχεία που κερδίζουν το ενδιαφέρον στο νέο Hyundai i10 είναι η πλήρως εκσυγχρονισμένη σχεδίασή του τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό, θυμίζοντας τα μεγαλύτερα μοντέλα της Hyundai και δίνοντας την αίσθηση αυτοκινήτου της μικρής κατηγορίας παρά αυτής των μίνι.
Με την αύξηση των εξωτερικών του διαστάσεων οι επιβάτες του απολαμβάνουν μεγαλύτερες ανέσεις, αφού έχουν στη διάθεσή τους περισσότερο χώρο για τα πόδια και ωφέλιμο πλάτος, ενώ και ο χώρος αποσκευών μεγάλωσε κατά 27 λίτρα και έφτασε τα 250, τιμή που είναι από τις κορυφαίες της κατηγορίας. Επιπλέον το εσωτερικό του νέου Hyundai i10 αναβαθμίστηκε σημαντικά σε σχεδίαση και υλικά, διαθέτει ευχάριστο και μοντέρνο διάκοσμο, καθώς και «τυπικά» για Hyundai πολύ καλή εργονομία.
Για την κίνηση του νέου i10 υπάρχουν ο 3κύλινδρος 1.0 λίτρου και σε έκδοση με υγραέριο (LPG), καθώς και ο μεγαλύτερος των 1.25 λίτρων με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων. Ο αρχικός αποδίδει 66 ίππους (67 το LPG) και προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις δεδομένου του αστικού προσανατολισμού του αυτοκινήτου, ενώ ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στη μείωση των κραδασμών και στην ποιότητα της λειτουργίας του, λόγω της 3κύλινδρης κεφαλής του. Επιπλέον στην έκδοση BlueDrive εφοδιάζεται με σύστημα Stop & Go στον κινητήρα και ζάντες 13 ιντσών με ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης εκπέμποντας λιγότερα από 100 γρ./χλμ. CO2 (δείτε παρακάτω τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά).
Οι πωλήσεις του νέου i10 θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2014 σε ανταγωνιστικές τιμές.