Τη σημερινή εποχή τα SUV κυριαρχούν στην αγορά του αυτοκινήτου, με τα περισσότερα από αυτά να διατίθενται με κίνηση στους εμπρός τροχούς, προς όφελος της οικονομίας στην αγορά αλλά και στη χρήση. Όσα από αυτά έχουν και τετρακίνητες εκδόσεις, συνήθως είναι ακριβά και απαγορευτικά για το ευρύ κοινό.
Δείτε ακόμα: SUV με μεγαλύτερο και μικρότερο πορτ μπαγκάζ
Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις, μεταξύ των οποίων είναι και το νέο Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid AllGrip 4WD, αφού πρόκειται για ένα από τα πιο προσιτά σε τιμή 4κίνητα SUV, καθώς και το φθηνότερο ιαπωνικό μικρό SUV 4×4. Οι τιμές του στην αρχική έκδοση GL+ ξεκινούν από τις 22.170 ευρώ (2.400 ευρώ ακριβότερο από το Vitara 2WD GL+) και με πληρέστατο εξοπλισμό. Περιλαμβάνει 7 αερόσακους μαζί με τα συστήματα αυτόνομης πέδησης, αναγνώρισης τυφλού σημείου, προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας και υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας. Επίσης, διαθέτει όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, αυτόματο κλιματισμό, adaptive cruise control, οθόνη αφής 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, προβολείς LED κ.λπ.
Την κίνησή του αναλαμβάνει ο αναβαθμισμένος 1.4 Boosterjet Hybrid 48V, ισχύος 129 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και με ροπή 235 Nm στις 2.000-3.000 σ.α.λ. Σύμφωνα με την Suzuki, το υβριδικό 4κίνητο Vitara επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ., η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 190 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 4,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 111 γρ./χλμ. Στην πράξη, το μηχανικό αυτό σύνολο ξεχωρίζει για την ιδιαίτερα πολιτισμένη του λειτουργία και το τράβηγμα από τις πολύ χαμηλές στροφές. Επίσης, το μοτέρ αυτό είναι πρόθυμο στο πάτημα του γκαζιού και επιταχύνει γοργά το αμάξωμα των 1.245 κιλών, ενώ η κατανάλωση βρέθηκε στη δοκιμή στα 7,7 λτ./100 χλμ.
Δείτε ακόμα: Υβριδικό Made in Japan με 13.350 ευρώ
Στα θετικά γνωρίσματα του Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid AllGrip 4WD ανήκουν η ευχάριστη αίσθηση στην οδήγηση, χάρη στον πολύ καλό συνδυασμό του ελαστικού και αποδοτικού κινητήρα και της ανάρτησης με την σφιχτή ρύθμιση. Η 4κίνηση AllGrip περιλαμβάνει τέσσερις ρυθμίσεις που επιλέγονται μέσω του περιστροφικού χειριστηρίου. Αυτή που θα χρησιμοποιηθεί περισσότερο είναι η Auto, όπου η κίνηση μεταδίδεται αυτόματα και στους πίσω τροχούς, όταν οι εμπρός σπινάρουν. Με την Sport βελτιώνεται η απόδοση σε απότομες στροφές κατανέμοντας περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς, ενώ μεταβάλλεται η απόκριση του γκαζιού και η κατανομή της ροπής. Η Snow είναι κατάλληλη για ολισθηρές επιφάνειες και ενισχύει την πρόσφυση κατά την επιτάχυνση. Τέλος, η επιλογή Lock κατανέμει συνεχώς μεγάλη ποσότητα ροπής στους πίσω τροχούς ώστε να εξασφαλιστεί μέγιστη πρόσφυση.
Δείτε ακόμα: Νέο SUV με 13.580 ευρώ και 445 λτ. πορτ μπαγκάζ