Στην αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων υπάρχουν τόσες πολλές επιλογές, που πραγματικά όποιος δεν έχει κατασταλάξει τι θέλει και σε ποιους τομείς δίνει περισσότερη βαρύτητα, τότε θα έρθει σε σύγχυση. Από τους βασικότερους τομείς που απασχολούν τους περισσότερους είναι η τιμή απόκτησης, ενώ όσοι έχουν αυξημένες μεταφορικές ανάγκες ψάχνουν τους καλύτερους δυνατούς χώρους. Και όλα αυτά συνήθως τα αναζητούν πλέον σε SUV.
Δείτε ακόμα: Αυτοκίνητα με γκάζι από 4 ευρώ/100 χλμ.
Ποιο είναι λοιπόν το SUV που προσφέρει τους καλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές στη χαμηλότερη τιμή; Η απάντηση είναι το πολύ δημοφιλές Dacia Duster. Η πιο οικονομική έκδοση στην γκάμα του νέου Dacia Duster, πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από μόλις 13.580 ευρώ στην έκδοση 1.0 TCe 100 Ambiance. Στον εξοπλισμό ανήκουν τα βασικά, όπως είναι 6 αερόσακοι, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηχοσύστημα, αυτόματα φώτα κ.λπ. Ακόμα πιο συμφέρουσα επιλογή αποτελεί το ίδιο μοντέλο με τον κινητήρα LPG, αφού με μόνο 600 ευρώ παραπάνω (14.180 ευρώ) προσφέρει χαμηλότερο κόστος σε καύσιμο και μεγαλύτερη αυτονομία.
Ακόμα και η πιο πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Prestige είναι πάμφθηνη, αφού πωλείται στην τιμή των 15.850 ευρώ (16.450 ευρώ το 1.0 TCe 100 LPG). Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται ακόμα αυτόματος κλιματισμός, προειδοποίηση τυφλού σημείου, ηλεκτρικοί καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, σύστημα πολυμέσων με πλοήγηση, τέσσερις κάμερες θέασης, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, προβολείς ομίχλης, ζάντες αλουμινίου κ.λπ.
Δείτε ακόμα: Ποιο Dacia Duster συμφέρει; Βενζίνη, diesel ή LPG;
Ο 3κύλινδρος turbo κινητήρας βενζίνης του 1.0 λτ. αποδίδει 100 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και ροπή 160 Nm στις 2.750 σ.α.λ., επιταχύνει το βάρους 1.191 κιλών αμάξωμα από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 12,5 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 173 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση είναι 5,3 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 121 γρ./χλμ. (NEDC). Με το LPG η μεικτή κατανάλωση είναι 6,8 λτ./100 χλμ. και ισοδυναμεί με περίπου 5 ευρώ/100 χλμ.
Εκτός από το άριστο value for money, ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα του Duster είναι η ευρυχωρία του εσωτερικού του. Οι εμπρός επιβάτες νιώθουν άνετα, όπως και αυτοί στο πίσω μέρος της καμπίνας, όπου προσφέρεται αρκετό πλάτος, αέρας για το κεφάλι και τα πόδια. Ευρύχωρο και πλήρως εκμεταλλεύσιμο είναι το πορτ μπαγκάζ με το τετραγωνισμένο σχήμα, το μεγάλο άνοιγμα και τα 445 λτ. χωρητικότητας. Στην έκδοση LPG δεν επηρεάζεται η χωρητικότητά του, αφού το ρεζερβουάρ του υγραερίου τοποθετείται στη θέση της ρεζέρβας.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Dacia Duster 1.3 TCe 130 hp 4×2