Το δημοφιλέστερο SUV της Opel στην Ελλάδα, το Crossland, σημείωσε το 2022 αύξηση πωλήσεων κατά 26,7% (1.282 μονάδες έναντι 1.012 το 2021), γεγονός που οφείλεται και στις προσιτές του τιμές για τα δεδομένα της κατηγορίας και της αγοράς γενικότερα. Παράλληλα είναι από τα ελάχιστα B-SUV που διατίθεται και με κινητήρα πετρελαίου, τον 1.5D 110 hp σε τιμές που ξεκινούν από 23.300 ευρώ.
Ωστόσο το Crossland που συμφέρει περισσότερο, είναι αυτό με τον βενζινοκινητήρα 1.2 Turbo 110 hp, καθώς έχει την απαιτούμενη δύναμη και οι τιμές των τριών εξοπλιστικών του εκδόσεων είναι λογικές. Το βασικό Edition κοστίζει από 22.400 ευρώ και διαθέτει 6 αερόσακους, τα συστήματα προειδοποίησης παρέκκλισης από λωρίδα κυκλοφορίας και αναγνώρισης σημάτων ορίων ταχύτητας, infotainment με αφής 7 ιντσών, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, air condition, δερμάτινο τιμόνι και φώτα LED.
Με μόλις 500 ευρώ παραπάνω, η μεσαία έκδοση Family Edition (22.900 ευρώ) διαθέτει ακόμα διζωνικό κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς ομίχλης, αισθητήρες φωτός και βροχής. Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται το Elegance στις 23.800 ευρώ, τιμή και πάλι λογική. Ουσιαστικά η διαφορά από την Edition στην Elegance είναι 1.400 ευρώ. Πρόσθετα εξοπλίζεται με σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, προβολείς LED, αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων, περισσότερες ρυθμίσεις στα εμπρός καθίσματα, υποβραχιόνιο οδηγού, νίκελ ένθετα, φιμέ πίσω παράθυρα και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Σχετικά με τον κινητήρα, πρόκειται για ένα turbo μηχανικό σύνολο 1.199 κ.εκ., ισχύος 110 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και με ροπή 205 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Στην πράξη εμφανίζει καλό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, δείχνει τη δύναμή του μέχρι τις υψηλότερες και επιταχύνει σε γοργούς ρυθμούς το αμάξωμα των 1.254 κιλών (0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ.). Οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται μεταξύ 132-137 γρ./χλμ. (84,48-87,68 ευρώ τέλη κυκλοφορίας) και η πραγματική μέση κατανάλωση είναι κοντά στα 7,5 λτ./100 χλμ. Στην οδήγηση δίνει έμφαση στην άνεση, επιδεικνύοντας παράλληλα πολύ καλή σταθερότητα και σε σβέλτες ταχύτητες που μπορεί να αναπτύξει και να κρατήσει εύκολα.
Θετικά είναι τα χαρακτηριστικά που αποκομίζει κανείς και από το εσωτερικό του. Τα υλικά κατασκευής και ειδικά το μαλακό πλαστικό στο ταμπλό είναι αρκετά καλό, όπως επίσης και η συναρμογή των επιμέρους επιφανειών. Από τον εξοπλισμό δεν λείπει κάτι όπως αναφέραμε παραπάνω, ακόμα και από τη βασική έκδοση, ενώ οι χώροι είναι αρκετοί για όλους τους επιβάτες. Γεγονός που αφορά και το χώρο αποσκευών των 410 λίτρων. Πολύ πρακτικό είναι το εξτρά συρόμενο πίσω κάθισμα, όπου με τη μετακίνησή του μπροστά αυξάνεται η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ στα 520 λίτρα.