Ford Puma έκανε το γύρο της Γης 6,5 φορές σε 3 χρόνια!

  • ford puma tdci for sale (10)
  • ford puma tdci for sale (1)
  • ford puma tdci for sale (17)
  • ford puma tdci for sale (16)
  • ford puma tdci for sale (15)
  • ford puma tdci for sale (11)
  • ford puma tdci for sale (13)
  • ford puma tdci for sale (14)
  • ford puma tdci for sale (12)
  • ford puma tdci for sale (9)
  • ford puma tdci for sale (8)
  • ford puma tdci for sale (4)
  • ford puma tdci for sale (7)
  • ford puma tdci for sale (3)
  • ford puma tdci for sale (5)
  • ford puma tdci for sale (6)
  • ford puma tdci for sale (2)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/ford-puma-tdci-for-sale-10.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/ford-puma-tdci-for-sale-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/ford-puma-tdci-for-sale-17.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/ford-puma-tdci-for-sale-16.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/ford-puma-tdci-for-sale-15.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/ford-puma-tdci-for-sale-11.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/ford-puma-tdci-for-sale-13.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/ford-puma-tdci-for-sale-14.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/ford-puma-tdci-for-sale-12.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/ford-puma-tdci-for-sale-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/ford-puma-tdci-for-sale-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/ford-puma-tdci-for-sale-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/ford-puma-tdci-for-sale-7.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/ford-puma-tdci-for-sale-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/ford-puma-tdci-for-sale-5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/ford-puma-tdci-for-sale-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/ford-puma-tdci-for-sale-2.jpg

Όση πρόοδο κι αν κάνουν τα υβριδικά, όσο κι αν προωθηθεί το δίδυμο βενζίνης-εξηλεκτρισμού, όσο κι αν τα ντίζελ μόνο που δεν διώκονται ποινικά στην Ευρώπη πλέον, την άνεση του πετρελαιοκινητήρα να γράφει χιλιόμετρα δεν την πλησιάζει κανένα μηχανικό σύνολο. Την καλύτερη διαφήμιση στην αυτανάφλεξη κάνει το συγκεκριμένο Ford Puma 1.5 TDCi.

O εγνωσμένης αξίας EcoBlue ντίζελ των 1.499 κ.εκ. αποδίδει 120 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και κυρίως 285 Nm από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. (μέχρι τις 2.500 σ.α.λ.), εξασφαλίζοντας γεμάτη απόδοση από χαμηλά και πολύ καλές επιδόσεις, χάρη και στη σωστή κλιμάκωση του 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 10,3 δλ. και η τελική φτάνει τα 185 χλμ./ώρα, ωστόσο αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο όποιον το χρησιμοποιεί καθημερινά είναι η απόδοση στο βενζινάδικο. Με μέση κατανάλωση 4,4 λίτρα/100 χλμ., συν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας από τα 118 γρ. CO2/χλμ., το ρεζερβουάρ των 40 λίτρων μπορεί να «βγάλει» αρκετά πάνω από 800 χλμ. με ένα γέμισμα! Ό,τι πρέπει δηλαδή για ταξίδια, όπως αποδεικνύει ο πωλητής του εν λόγω Puma TDCi.

Το αγόρασε καινούργιο το 2022 και μέσα σε τρία χρόνια, το οδόμετρο καταγράφει 260.826 χλμ. – σχεδόν 87.000 χλμ. ετησίως ή κοντά στις 6,5 φορές γύρα την περίμετρο του πλανήτη (40.675 χλμ.)! Η κατάσταση του αυτοκινήτου βέβαια είναι τέτοια, που φαίνεται όχι έχει διανύσει 60.000 χλμ. και με τίποτα 260.000 χλμ. Αψεγάδιαστο σε όλα του το ανθρακί Puma, μέσα-έξω και μηχανικά, σύμφωνα με την αγγελία. Κι από τις φωτογραφίες πάντως, «φωνάζει» ότι είναι σχολαστικά συντηρημένο. Μέσα στα προβλεπόμενα service έχουν αλλαχτεί επίσης αμορτισέρ, ψαλίδια και ιμάντας χρονισμού με αντλία νερού στις 198.000 χλμ., ενώ τα λάστιχα αντικαταστάθηκαν τον περασμένο Ιούνιο. Όλα τα παραπάνω, στην έκδοση ST-Line μάλιστα, τιμολογούνται στις 14.000 ευρώ.

Get it on Google Play Download on the App Store