Μαύρη καλλονή Audi TT Quattro από το 1999

  • audi_tt_coupe1
  • 1920×1080
  • 1920×1080 (1)
  • 1920×1080 (4)
  • 1920×1080 (5)
  • 1920×1080 (6)
  • 1920×1080 (2)
  • 1920×1080 (3)
  • 1920×1080 (7)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/audi_tt_coupe1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/1920x1080.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/1920x1080-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/1920x1080-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/1920x1080-5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/1920x1080-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/1920x1080-2.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/1920x1080-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/1920x1080-7.jpg

Είκοσι επτά χρόνια, τρεις γενιές. Tο Audi TT έγραψε ιστορία με το ντιζάιν και τα δυναμικά του χαρακτηριστικά, χαρίζοντας στους οδηγούς ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο και ένα από τα πιο ιδιαίτερα σχεδιαστικά της τελευταίας 30ετίας, ιδιαίτερα με τις ρηξικέλευθες γραμμές του MK1. Ένα σχέδιο που ακόμα σήμερα στέκει ολόφρεσκο, κάνοντας τα μεταγενέστερα TT να φαντάζουν «προσγειωμένα».

To πρώτο TT εμφανίστηκε το 1998 και έμεινε στην αγορά μέχρι το 2006, με ελάχιστες αλλαγές στην εμφάνισή του κατά τη διάρκεια αυτής της 8ετίας (βασικότερη η προσθήκη της αεροτομής, που ήταν απαραίτητη από πλευράς στησίματος). Οι Γερμανοί προσέθεταν εκδόσεις, ανέβαζαν την απόδοση, έδιναν περισσότερες επιλογές στο κοινό, αλλά το look του κουπέ τους δεν το ακουμπούσαν σε βάθος. Δείγμα του πόσο καλή δουλειά είχαν κάνει εξαρχής, σχηματίζοντας με τις πένες τους ένα διαχρονικό και future classic σχήμα.

Το αυτοκίνητο που βλέπουμε είναι ένα τέλειο δείγμα του πώς μάθαμε το TT, πλην του μαύρου χρώματος (ασημί το σήμα – κατατεθέν): εξάκτινες «flat» ζάντες 17 ιντσών, σηματάκια Quattro εμπρός-πίσω και  διπλές απολήξεις για την εξάτμιση. Εδώ έχουμε ένα από τα τελευταία κομμάτια 1ης γενιάς προ facelift, χρονολογίας 1999, με τον 1.8 20VT στα 225 άλογα και τα 280 Nm, ικανό για 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4 δλ. και τελική 243 χλμ./ώρα. Αμάξωμα, δέρματα και πλαστικά στο εσωτερικό, ο κλασικός λεβιές με τη φούσκα του, το εξίσου καλαίσθητο τιμόνι, όλα σε αψεγάδιαστη κατάσταση. Κατά τι αναμενόμενο βέβαια, από τη στιγμή που το οδόμετρο έχει κρατηθεί κάτω από τις 90.000 χιλιόμετρα.

Αυτός είναι και ο λόγος που η τιμή οριοθετείται στις 9.999 ευρώ, καθώς αν είχε ακόμα λιγότερα χιλιόμετρα από τις 86.390 χλμ. του κοντέρ, σίγουρα θα πήγαινε πολύ πάνω από τις 10.000 ευρώ.

Get it on Google Play Download on the App Store