Το νέο αυτό υβριδικό αυτοκίνητο συναρπάζει με τον σπορτίφ σχεδιασμό του, τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα και με την εικόνα του εσωτερικού του, αποτελώντας ένα από τα πιο ακαταμάχητα μικρά χάτσμπακ. Στην έκδοση 1.2 Hybrid 110 e-DSC6 συναρπάζει ακόμα πιο πολύ, καθώς προσφέρεται σε πολύ ανταγωνιστική τιμή, ενώ το αποδοτικό υβριδικό μηχανικό σύνολο ταιριάζει γάντι στο γεμάτο από χαρίσματα, Peugeot 208.
Προσφορά από 20.900 ευρώ

Πιο αναλυτικά, το νέο Peugeot 208 1.2 Hybrid 110 e-DSC6 διατίθεται από 20.900 ευρώ με την προσφορά των 2.100 ευρώ (αρχική 23.000 ευρώ), τιμή που είναι πολύ ανταγωνιστική για μικρό χάτσμπακ υβριδικής τεχνολογίας, με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και δυνατότητα ηλεκτρικής κίνησης. Επίσης, από την εισαγωγική έκδοση εξοπλισμού Style εφοδιάζεται με 6 αερόσακους, τα συστήματα αυτόνομης πέδησης και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, αυτόματη λειτουργία προβολέων, infotainment με οθόνη αφής 10 ιντσών με ασύρματη σύνδεση Apple CarPlay/Android Auto, Bluetooth, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι, μηχανικό κλιματισμό και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω. Κοινώς, με ό,τι χρειάζεται κανείς από ένα σύγχρονο μικρό αυτοκίνητο για να είναι πιο ασφαλής, άνετος και συνδεδεμένος.
Κλέβει αμέσως τις εντυπώσεις
Το νέο Peugeot 208 τραβάει αμέσως τα βλέμματα και αποσπά θετικά σχόλια με το δυναμισμό που εκπέμπει εξωτερικά το καλοσμιλεμένο του αμάξωμα. Η φωτεινή υπογραφή LED με τις 3 «νυχιές», η ευμεγέθης μάσκα, τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα και τα έντονα νεύρα που τονίζουν τις ανάγλυφες επιφάνειές του, δημιουργούν ένα πολύ θελκτικό σύνολο. Αντίστοιχα και στο εσωτερικό υπάρχουν πολλές ξεχωριστές λεπτομέρειες που κεντρίζουν το ενδιαφέρον, ενώ παράλληλα διακρίνεται για την πολύ προσεγμένη ποιότητα κατασκευής που παραπέμπει σε ανώτερη κατηγορία. Τα μαλακά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό, το εξαιρετικό φινίρισμα, οι επιφάνειες τύπου carbon, οι διακοσμητικές λεπτομέρειες χρωμίου και οι μαύρες γυαλιστερές αναδεικνύουν μια premium εικόνα. Παράλληλα ο οδηγός κάθεται πολύ καλά και βολεύεται με το μικρής διαμέτρου τιμόνι, αν και κρύβει ένα μέρος από τον πίνακα οργάνων. Όσον αφορά τους χώρους απλά ικανοποιεί για τους επιβάτες, όπως και με τα 352 λίτρα του πλήρως αξιοποιήσιμου πορτ μπαγκάζ.

Ευχαριστιέσαι οδήγηση με το 208 Hybrid
Tο γαλλικό supermini είναι πολύ ευχάριστο και άνετο παράλληλα στο δρόμο, με τον οδηγό να απολαμβάνει κάθε διαδρομή, νιώθοντας την προσοχή που έχουν δείξει οι μηχανικοί της Peugeot στο «στήσιμο» του αυτοκινήτου. Το στιβαρό πλαίσιο, το σωστό σετάρισμα των αναρτήσεων, το άμεσο τιμόνι και το χάρισμα του αυτοκινήτου να εκτελεί με ευλάβεια τις εντολές του χρήστη του, είναι χαρακτηριστικά που εκτιμώνται αμέσως και σε στριφτερές διαδρομές. Το υβριδικό μηχανικό σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 110 ίππων εξασφαλίζει την απαιτούμενη «ζωηράδα». Ο 1.200άρης turbo των 100 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 205 Nm στις 1.750 σ.α.λ., μαζί με τον ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 28 ίππων και 51 Nm ροπής που είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 ταχυτήτων (e-DSC6) επιταχύνουν το 208 των 1.090 κιλών από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ. Το μοτέρ έχει γεμάτη δύναμη από χαμηλά και ανεβάζει χωρίς πρόβλημα στροφές, ενώ με το ρεύμα από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 0,432 kWh ωφέλιμης χωρητικότητας κινείται και αμιγώς ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες. Έτσι επιτυγχάνει χαμηλή κατανάλωση της τάξεως των 5,7 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες ή χαμηλότερα σε αστικές. Επίσης, με εκπομπές CO2 105 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει ελεύθερα στο Δακτύλιο της Αθήνας.




















































