Κάπου μια 25ετία πριν υπήρχε ένα Toyota Corolla με μια μοναδική προσφορά για τους οδηγούς. Δεν εννοούμε εκπτώσεις, βέβαια, αλλά ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που το έκανε να ξεχωρίζει από τη μάζα των -τότε κραταιότατων εμπορικά- μικρομεσαίων: την παρουσία 6ης σχέσης στη χειροκίνητη μετάδοση. Το Corolla G6, μαζί με το Fiat Punto Sporting, ήταν ο πιο προσιτός τρόπος για να ξεφύγεις από την πεπατημένη των 5τάχυτων κιβωτίων, σε μια εποχή όπου ακόμα και καθαρόαιμα -όπως το Mitsubishi Lancer Evo, για παράδειγμα- δεν το έκαναν. Σε αυτή την κατηγορία πλέον, παίζει το συγκεκριμένο.
Το κατάλευκο και πιστό αντίγραφο εμφανισιακά του Corolla WRC που βλέπουμε, μας έρχεται από τη Γερμανία και το βελτιωτή JP Performance GmbH. To «κουβούκλιο» μπορεί να προέρχεται από Corolla G6, ωστόσο η μηχανολογική βάση (και η καμπίνα) είναι πολύ πιο σύγχρονη και δυνατή. Ένα GR Yaris αναλαμβάνει να απογειώσει το μεταλλαγμένο E110, φέροντας όλα τα προσόντα του. Και ο 1.600άρης τρικύλινδρος τούρμπο κάτω από το καπό, σε ελαφρώς βελτιωμένη μορφή 305 ίππων και 400 Nm μάλιστα, και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης GR-Four και φυσικά, το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Βάλτε επίσης τα φουσκωμένα φτερά, τα φαρδύτερα μετατρόχια, τη νέα ανάρτηση, την τεράστια αεροτομή και τις 18άρες της Speedline, κι έχετε ό,τι πιο κοντινό σε Corolla WRC – τόσο οπτικά, όσο και μηχανικά/από πλευράς απόδοσης.
Η JP Performance GmbH δηλώνει πως έχει λάβει πιστοποίηση TUV για το μοναδικό αυτό Corolla, το οποίο ωστόσο ακόμα βρίσκεται υπό εξέλιξη. Όταν με το καλό τελειώσει, πάντως, θα μπορεί να κυκλοφορήσει κανονικά στο δρόμο. Τώρα αν θα πουληθεί ή αν θα παραμείνει στην εταιρία ως κινητή («πυραυλοκίνητη» για την ακρίβεια) διαφήμιση, ακόμα είναι άγνωστο.










































