Το υδρογόνο στο WRC με το Toyota GR Yaris Rally2 H2

  • 517641274_761830902861669_2987650069011897429_n
  • 518003994_761830949528331_6873781427673562445_n
  • 0708-01_01
  • 516792372_761830899528336_2117744425594535690_n
  • 517753943_761830876195005_9087477139305908384_n
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/517641274_761830902861669_2987650069011897429_n.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/518003994_761830949528331_6873781427673562445_n.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/0708-01_01.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/516792372_761830899528336_2117744425594535690_n.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/517753943_761830876195005_9087477139305908384_n.jpg

Όλοι οι κατασκευαστές αναζητούν εναλλακτικές πηγές καυσίμων, με την συντριπτική πλειονότητα να στρέφεται στην ηλεκτροκίνηση. Η Toyota, αντίθετα, δεν επικεντρώνεται μόνο εκεί, αλλά ψάχνει τη βιώσιμη λύση που θα επιτρέψει στους θερμικούς κινητήρες να επιβιώσουν. Το υδρογόνο φαίνεται πως είναι η απάντηση στις μηχανές εσωτερικής καύσης, με το GR Yaris Rally2 H2 Concept να προτάσσει σθεναρά επιχείρημα υπέρ τους.

Το αυτοκίνητο βασίζεται στο επιτυχημένο πλαίσιο του GR Yaris Rally2 και είναι εξοπλισμένο με κινητήρα εσωτερικής καύσης (τον γνωστό 1.600άρη τρικύλιδρο τούρμπο) που τροφοδοτείται από συμπιεσμένο υδρογόνο, προσφέροντας από τη μία σχεδόν μηδενικές εκπομπές ρύπων και διατηρώντας από την άλλη τον ήχο που απολαμβάνουν οι λάτρεις των ράλι. Το GR Yaris Rally2 H2 Concept αναπτύχθηκε στα κεντρικά γραφεία της TGR-WRT στη Γυβάσκυλα της Φινλανδίας και δοκιμάστηκε σε τοπικούς δρόμους, συμπεριλαμβανομένων και διαδρομών σε χωματόδρομους όπως αυτοί που χρησιμοποιούνται στο Ράλλυ Φινλανδίας. Για το δημόσιο ντεμπούτο του, το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί στην ειδική διαδρομή Harju μικτής επιφάνειας στο κέντρο της Γυβάσκυλα, η οποία θα είναι η εναρκτήρια ειδική διαδρομή του ράλλυ το βράδυ της Πέμπτης και ξανά ως SS10 την Παρασκευή. Ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Juha Kankkunen, αναπληρωτής αρχηγός της Ομάδας της TGR-WRT, θα βρίσκεται στο τιμόνι.

Το αυτοκίνητο θα εκτεθεί επίσης στο service park κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης μαζί με άλλα οχήματα υδρογόνου όπως τα Toyota Mirai και Hilux, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης επίδειξης τεχνολογίας υδρογόνου σε όλη την πόλη Γυβάσκυλα. Το GR Yaris H2 χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα με το κανονικό Rally2, με τις κατάλληλες μετατροπές στο κύκλωμα καυσίμου. Προς το παρόν, όμως, η Toyota δεν ανακοινώνει τεχνικά χαρακτηριστικά.

Get it on Google Play Download on the App Store