Συγκλονιστική νέα ηλεκτρική Mercedes-AMG 1.360 HP

  • Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-(12)
  • Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-(18)
  • Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-(2)
  • Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-(3)
  • Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-(1)
  • Mercedes CONCEPT AMG GT XX (16)
  • Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-(7)
  • Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-(9)
  • Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-(10)
  • Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-(4)
  • Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-(5)
  • Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-(6)
  • Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-(8)
  • Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-(11)
  • Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-(14)
  • Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-(13)
  • Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-(15)
  • Mercedes CONCEPT AMG GT XX (17)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-12.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-18.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-16.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-7.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-9.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-10.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-6.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-8.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-11.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-14.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-13.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-15.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Mercedes-CONCEPT-AMG-GT-XX-17.jpg

Σοκ στην παγκόσμια αυτοκίνηση προκαλεί η Mercedes-AMG, παρουσιάζοντας το πρωτότυπο CONCEPT AMG GT XX. Ένα αυτοκίνητο που αφενός δείχνει το διάδοχο της GT 4Door, αφετέρου το πώς θα είναι τα οικογενειακά hypercars στο εγγύς μέλλον, με μια ισχύ που αγγίζει τα 1.360 άλογα!

Το CONCEPT AMG GT XX χαρακτηρίζεται πρωτίστως από την προσήλωση των σχεδιαστών στην αεροδυναμική, η οποία ορίζει κάθε σπιθαμή του αμαξώματος. Από τη διαμόρφωση του ρύγχους, το σχήμα των εμπρός φωτιστικών σωμάτων, του αεραγωγούς στο καπό και τα καλύμματα στους 22άρηδες τροχούς, μέχρι τις κάμερες αντί πλαϊνών καθρεπτών, το διαχύτη πίσω, το επίπεδο πάτωμα και την απουσία πίσω παρμπρίζ (!), όλα συνεισφέρουν στη διαμόρφωση ενός συντελεστή οπισθέλκουσας στο εκπληκτικό Cd 0,198! Πασιφανές σχεδιαστικό highlight οι δυο τριπλέτες LED φαναριών πίσω, με το «AMG» φαρδύ πλατύ ανάμεσά τους. Αφανές, το γεγονός ότι τα καλύμματα στις ζάντες είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενα και ανοιγοκλείνουν κατά το δοκούν, αναλόγως της ταχύτητας και της ανάγκης των φρένων για ψύξη.

Στο εσωτερικό τώρα, είναι σαν να βλέπουμε το cockpit του One σε τετραθέσια παραλλαγή. Τιμόνι βγαλμένο από τη Formula 1, διπλές οθόνες σε ενιαία διάταξη από πίσω, suede και ανακυκλωμένα υλικά, ανθρακονημάτινα μπάκετ, ελάχιστοι διακόπτες, μινιμαλισμός και έμφαση στη λειτουργικότητα, συνοδεία ενός απολύτως ταιριαστού πορτοκαλί ambient φωτισμού. Μιλώντας για ανακυκλωμένα υλικά, οι επενδύσεις των καθισμάτων και του ταμπλό αποτελούνται από πρώην ελαστικά αγωνιστικών GT3!

Κάτω από το φαντασμαγορικό παρουσιαστικά, το GT XX βασίζεται σε αρχιτεκτονική 800 Volt με μια μπαταρία υψηλής τεχνολογίας, που μπορεί να φορτίσει στα 850kW και -σύμφωνα με τη Mercedes-AMG- μπορεί να προσθέσει σχεδόν 400 χλμ. αυτονομίας σε περίπου 5 λεπτά! Δυο ηλεκτρικές μονάδες κίνησης (Electric Drive Units) τροφοδοτούν όλους τους τροχούς, μέσω 3 ηλεκτροκινητήρων. Η εμπρός EDU διαθέτει ένα μοτέρ και η πίσω, που αποτελεί την κύρια μονάδα πρόωσης, δυο για μια συνδυαστική ισχύ 1.360 ίππων.

Οι ηλεκτροκινητήρες είναι ενσωματωμένοι στις μονάδες EDU, με κάθε μία να διαθέτει το δικό της πλανητικό σετ γραναζιών και υδρόψυκτο μετατροπέα. Οι ίδιοι οι κινητήρες και τα σετ γραναζιών είναι ελαιόψυκτα. Η μπροστινή EDU αποσυνδέεται κατά την κύλιση και κατά τη διάρκεια σταθερής ταχύτητας για βέλτιστη απόδοση, ενώ η AMG ισχυρίζεται ότι τα κυλινδρικά στοιχεία μπαταρίας (πάνω από 3.000 τον αριθμό) άμεσης ψύξης του GT XX – (πατέντα των Γερμανών, δίχως να αποκαλύπτουν τον προμηθευτή) βελτιώνουν τη διαχείριση της θερμότητας και διευκολύνουν τη διατήρηση υψηλής απόδοσης σε δύσκολες συνθήκες, όπως για παράδειγμα η οδήγηση σε πίστα. Μέσα σε όλα, το GT XX διαθέτει και ήχους V8, για έξτρα συγκινήσεις, φτάνοντας μέχρι τα 360 χλμ./ώρα τελικής. Αν θα μπει στην παραγωγή; Κάποια στοιχεία του, σίγουρα.

Get it on Google Play Download on the App Store