Η Ford πιστεύει ότι οι εποχές που οι κινητήρες εσωτερικής καύσης καθόριζαν ένα αυτοκίνητο, έχουν σε μεγάλο βαθμό περάσει στο παρελθόν. Δεν συμβαίνει μόνο επειδή τα ηλεκτρικά οχήματα κερδίζουν έδαφος παγκοσμίως εις βάρος των αυτοκινήτων με θερμικά μοτέρ. Οι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονται τόσο πολύ όσο κάποτε για το τι κινεί ένα αυτοκίνητο. Ο αντιπρόεδρος John Lawler τόνισε αυτό το σημείο κατά τη διάρκεια συνεδρίου , υποστηρίζοντας ότι το ενδιαφέρον των πελατών για τους συμβατικούς κινητήρες μειώνεται.
«Δεν νομίζω ότι ο κόσμος σκέφτεται πραγματικά τα συστήματα μετάδοσης κίνησης με τον τρόπο που τα σκέφτονταν πριν από 30 χρόνια. Ενώ οι κινητήρες εσωτερικής καύσης όριζαν τι ήταν ένα αυτοκίνητο -η ιπποδύναμη, ο κυβισμός, η ροπή και όλα όσα αφορούσαν το μοτέρ- πλέον πολλά από αυτά έχουν εξαφανιστεί». Πού έχει στραφεί το ενδιαφέρον των αγοραστών; Σύμφωνα με τον Lawler, αλλά και έρευνες της αγοράς, σε ένα σωρό πράγματα άσχετα με τα χαρακτηριστικά του κινητήρα. Ψηφιακότητα, οθόνες, infotainment, gadgets, συστήματα υποβοήθησης και γενικότερα προσφερόμενη τεχνολογία, έρχονται πρώτα στις προτιμήσεις του κοινού. Η οποία τεχνολογία βέβαια, από την άλλη προκαλεί προβλήματα στους ίδιους τους ανθρώπους, που τη ζητούν.
Παρόλα αυτά, η Ford κρατά τις ισορροπίες στη γκάμα της. Πέρα από τα ηλεκτρικά, όπου πρόσφατα προστέθηκε το Puma Gen-E, τα περισσότερα μοντέλα -πλην των αμιγώς EV- εξοπλίζονται με θερμικούς κινητήρες, σε mild, full και plug-in υβριδικές παραλλαγές. Με αυτό τον τρόπο μένουν όλοι ευχαριστημένοι: και όσοι κυνηγούν τις μηδενικές εκπομπές ρύπων, αλλά και όσοι λατρεύουν την παράδοση – άρτια προσαρμοσμένη στη σύγχρονη εποχή, πάντα.




















