Πιο σαγηνευτικό και σε τιμή το νέο Peugeot 3008

  • Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024
  • Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-(35)
  • Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-(5)
  • Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-(10)
  • Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-(11)
  • Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-(15)
  • Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-(30)
  • Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-(18)
  • Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-(23)
  • PEUGEOT-3008-2024-(15)
  • Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-(33)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-35.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-10.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-11.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-15.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-30.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-18.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-23.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/PEUGEOT-3008-2024-15.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-33.jpg

Το νέο σπορτίφ fastback SUV Peugeot 3008 ξεχωρίζει αμέσως για το σαγηνευτικό του σχεδιασμό, που το κάνει αμέσως να ξεχωρίζει και να γυρίζει κεφάλια στο πέρασμά του, αλλά και όταν είναι σταματημένο. Τώρα, η ελληνική αντιπροσωπεία το κάνει ακόμα πιο ελκυστικό και ως προς την απόκτησή του, αφού το προσφέρει με σημαντικά προνόμια αγοράς και με χαμηλό επιτόκιο.

Πιο αναλυτικά, για περιορισμένο χρονικό διάστημα και αποκλειστικά για ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα, η Peugeot διαθέτει το νέο πολυτελές και σπορτίφ 3008 με προνομιακή χρηματοδότηση και με επιδότηση αγοράς. Μέσω της νέας χρηματοδοτικής πρότασης #3008NOW, το νέο Peugeot 3008 μπορεί να αποκτηθεί με σταθερό επιτόκιο 3,8% σε συνδυασμό με χαμηλή προκαταβολή από 20% και διάρκεια αποπληρωμής από 12 έως 48 μήνες. Με την επιδότηση τιμής μειώνεται το κόστος απόκτησής του, αφού για παράδειγμα το 3008 Hybrid 145 hp πωλείται από 34.900 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της προωθητικής ενέργειας των 2.000 ευρώ. Επίσης, το νέο Peugeot 3008 είναι άμεσα διαθέσιμο στις επίσημες αντιπροσωπείες της Peugeot σε όλη την Ελλάδα και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προγραμματίσουν test drive.

Το νέο Peugeot 3008 από την πρώτη κιόλας έκδοση εξοπλισμού Allure είναι πλούσια εξοπλισμένο σε όλα τα επίπεδα. Περιλαμβάνει το νέο Panoramic i-Cockpit με την ενιαία κυρτή αιωρούμενη πανοραμική οθόνη των 21 ιντσών, πλοήγηση, οθόνη αφής 9,7 ιντσών με ψηφιακά i-toggles στην κεντρική κονσόλα, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης πίσω, 6 αερόσακους και τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας. Στάνταρ είναι ακόμα οι ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών με ελαστικά 225/55, αυτόματη λειτουργία προβολέων και υαλοκαθαριστήρων, διζωνικός κλιματισμός κ.ά. Επίσης, το νέο 3008 συνοδεύεται με εκτεταμένη εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών.

Το επιβλητικό νέο 3008 εκπέμπει δυναμισμό και πολυτέλεια εξωτερικά, διαθέτοντας μοναδικά σχεδιαστικά γνωρίσματα στο πληθωρικό αμάξωμα των 4.542 χλστ. μήκους, 1.895 χλστ. πλάτους, 1.641 χλστ. ύψους και με το μακρύ μεταξόνιο των 2.739 χλστ. Εξίσου εντυπωσιακό παρουσιάζεται το εσωτερικό του, όπου στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρίσκεται το νέο Panoramic i-Cockpit με την ενιαία κυρτή αιωρούμενη πανοραμική οθόνη των 21 ιντσών που ενσωματώνει τον πίνακα οργάνων και το infotainment. Πιο χαμηλά στην κεντρική κονσόλα είναι τοποθετημένη η δεύτερη οθόνη αφής των 9,7 ιντσών με τα ψηφιακά i-toggles, τα οποία είναι πρακτικά και προσαρμόσιμα πλήκτρα αφής για εύκολη πρόσβαση σε 10 εφαρμογές που χρησιμοποιεί πιο συχνά ο οδηγός. Ένας ακόμα τομέας που ξεχωρίζει αμέσως το εσωτερικό του νέου 3008 είναι η ιδιαίτερα προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, τόσο σε υλικά, όσο σε συναρμογή και φινίρισμα. Πολύ γενναιόδωρο είναι και σε χώρους, αφού στο πίσω κάθισμα κάθονται και οι πιο ψηλοί χωρίς να στριμωχτούν, ενώ μεγάλο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 520 λίτρων.

Για την κίνηση του 3008 στην τιμή των 34.900 ευρώ φροντίζει το 48V Hybrid σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 145 ίππων. Αποτελείται από τον 1.200άρη turbo 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα των 136 ίππων και 230 Nm ροπής, τον ηλεκτροκινητήρα των 22 ίππων και 51 Nm ροπής, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6 και την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 0,45 kWh. Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ., καταναλώνει σε πραγματικές συνθήκες 7,7 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 123 γρ./χλμ. CO2 (79 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Το ηλεκτρικό μοτέρ δίνει τη δυνατότητα 100% ηλεκτρικής κίνησης στην εκκίνηση, σε πολύ χαμηλές ταχύτητες και όταν το αυτοκίνητο ρολάρει. Στα σημεία αναφοράς του νέου 3008 ανήκει και η πολύ καλή οδική του συμπεριφορά, αφού είναι ξεκούραστο στην οδήγηση, ευχάριστο, εύκολο στους χειρισμούς και με υποδειγματική σταθερότητα στις ευθείες, μικρές κλίσεις στις στροφές και άφθονη πρόσφυση.

Get it on Google Play Download on the App Store