Νέα Brabus AMG 53 700HP και ξεχνάς τον V8

Πολλή γκρίνια περιβάλλει την απόφαση να καταργήσει τον 4.0 V8 twinturbo από τη C 63 (και τη GLC 63), για χάρη του plug-in υβριδικού συστήματος με βάση τον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο.  Οι αντιδράσεις ήταν πολλές, με τον αντίκτυπο να φαίνεται και στις πωλήσεις της κορυφαίας C-Class, ενώ δεν γλίτωσε ούτε η E 53. H ίδια, βέβαια, είναι εξακύλινδρη και PHEV, ωστόσο κι εδώ το γεγονός ότι πήρε τη θέση της οχτακύλινδρης E 63, «χάλασε» μεγάλη μερίδα του κόσμου. Η Brabus ισχυρίζεται ότι έχει τη λύση.

O βελτιωτής από το Μπότροπ ακολούθησε την οδό της διακριτικότητας στην αναβάθμιση της EV ναυαρχίδας, προσθέτοντας ένα μελετημένο αεροδυναμικό πακέτο από ανθρακονήματα, χαμηλώνοντας την απόσταση από το έδαφος κατά 15-20 χλστ. (ανάλογα την επιλογή προγράμματος) και τοποθετώντας στις τέσσερις άκρες τις χαρακτηριστικές Monoblock M Platinum Edition ζάντες, σε διάσταση 21 ιντσών. O πίσω προφυλακτήρας, πέρα από το μεγαλύτερο διαχύτη, χαρακτηρίζεται από τις μαύρες ματ απολήξεις της νέας εξάτμισης, η οποία με τη σειρά της παίζει καίριο ρόλο τόσο στην αύξηση της απόδοσης, όσο κυρίως τη βελτίωση των ηχητικών εφέ.

Κάτω από το καπό, ο διτούρμπινος 3.0λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά αποκτά καταρχάς ένα εντυπωσιακό carbon κάλυμμα, που υποδηλώνει την αυξημένη δυναμική των ενδότερων. Το πρόγραμμα PowerXtra B53 700 Performance κάνει την περισσότερη δουλειά, συνοδεία της νέας εξάτμισης, ανεβάζοντας την ισχύ του M256 στα 557 άλογα και τα 660 Nm ροπής (από 449 ίππους και 560 Nm του εργοστασίου). Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα παραμένει στα 163 άλογα και 480 Nm, διαμορφώνοντας τη συνολική δύναμη που καταλήγει στους τέσσερις τροχούς, σε 700 άλογα και 1.355 Nm ροπής! Η διαφορά στις επιδόσεις δεν είναι μεγάλη, αλλά τα 3,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (από 3,8 δλ. της «μαμά» E 53) αποτελούν αξιοσέβαστη επίδοση. Η ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική των 275 χλμ./ώρα, αντίθετα, μένει αμετάβλητη.

Get it on Google Play Download on the App Store