Ούτε μία, ούτε δύο, αλλά τρεις Mercedes-AMG μαζί βελτιώνει η Brabus εν όψει Χριστουγέννων, δημιουργώντας το απόλυτο δώρο για τους λάτρεις των γερμανικών performance cars και καλύπτοντας όλα τα γούστα.
Θέλει υπερ-σεντάν ο υποψήφιος αγοραστής; Η Brabus πιάνει τη C 63. Μήπως SUV; Να η GLC 63. Κανονικό supercar; Όλη δική μας η AMG GT 63. Η τριάδα των βελτιωμένων Mercedes δέχονται περιποιήσεις σχεδιαστικά και μηχανικά, με τον 4.0 V8 twinturbo της GT 63 να απολαμβάνει νέο εγκέφαλο και αναβαθμισμένη εξάτμιση για μια απόδοση 750 ίππων και 900 Nm, από 585 άλογα και 800 Nm της εργοστασιακής. Το αεροδυναμικό πακέτο και οι πολύ δυναμικές νέες σφυρήλατες ζάντες (21 ιντσών μπροστά, 22 πίσω) πλαισιώνουν τη χαμηλωμένη ανάρτηση (-25 χλστ.), την ώρα που η Brabus 750 θέλει 2,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (-0,3 δλ. σε σχέση με το εργοστάσιο) και εξακολουθεί να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 315 χλμ./ώρα.
Οι δυο άλλες Brabus τώρα, μπορεί να μην έχουν V8 κάτω από το καπό, αλλά έχουν ελάχιστα να ζηλέψουν από την GT 63 σε ισχύ και επιδόσεις. Αμφότερες με το plug-in υβριδικό σύνολο του 2.0λιτρου τετρακύλινδρου τούρμπο και του ηλεκτροκινητήρα, παράγοντας κανονικά 680 ίππους και 1.020 Nm (476 άλογα/550 Nm ο βενζινοκινητήρας, 204 ίπποι το ηλεκτρικό μοτέρ). Εδώ οι αναβαθμίσεις στον M139 επίσης περιλαμβάνουν εγκέφαλο και εξάτμιση, τονώνοντας την απόδοση του κατά 50 ίππους και 100 Nm. Συνολικά οι δυο PHEV AMG φτάνουν τους 730 ίππους και τα 1.120 Nm, απαιτώντας η C 63 3,2 δλ. (-0,2 δλ.) και η GLC 63 3,3 δλ. (-0,2 δλ.) για το 0-100 χλμ./ώρα, με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 και τα 275 χλμ./ώρα αντίστοιχα. Εδώ οι αναρτήσεις χαμηλώνουν κατά 20 χλστ. και οι ζάντες είναι 21 ιντσών γύρω-γύρω, ολοκληρώνοντας το πακέτο βελτίωσης.