Ιταλιάνο Audi A8 πωλείται γιατί ξεζούμισε τον κάτοχο

  • 1920×1080
  • 1920×1080 (1)
  • 1920×1080 (2)
  • 1920×1080 (3)
  • 1920×1080 (4)
  • 1920×1080 (5)
  • 1920×1080 (6)
  • 1920×1080 (7)
  • 1920×1080 (11)
  • 1920×1080 (8)
  • 1920×1080 (9)
  • 1920×1080 (10)
  • 1920×1080 (12)
  • 1920×1080 (15)
  • 1920×1080 (14)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/1920x1080.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/1920x1080-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/1920x1080-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/1920x1080-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/1920x1080-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/1920x1080-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/1920x1080-6.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/1920x1080-7.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/1920x1080-11.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/1920x1080-8.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/1920x1080-9.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/1920x1080-10.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/1920x1080-12.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/1920x1080-15.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/1920x1080-14.jpg

Αδιαπραγμάτευτος κανόνας της αγοράς αυτοκινήτου είναι η δυνατότητα όχι μόνο να μπορείς να το αγοράσεις, αλλά κυρίως να το συντηρήσεις. Ένας κάτοικος Ιταλίας είχε όνειρο να αποκτήσει το μεγαλοπρεπές Audi A8. Αυτό που δεν υπολόγισε, ήταν πόσο θα του κόστιζε για να παραμείνει δικό του.

Πριν από τέσσερα χρόνια, αποφάσισε να προβεί στην αγορά της ναυαρχίδας του Ίνγκολσταντ. Και μάλιστα όχι σε όποια κι όποια έκδοση, αλλά στην κορυφαία W12 με το μακρύ μεταξόνιο. Το 2012, όταν ήταν καινούργιο το A8 Lang Chauffeur W12 («Lunga»), κόστιζε στην ιταλική επικράτεια σχεδόν 200.000 ευρώ. Αναμενόμενο κοστολόγιο για μια προηγμένη τεχνολογικά 6.3 λτ. 12κύλινδρη λιμουζίνα 5.265 χλστ. μήκους, με απόδοση 500 ίππων και 625 Nm ροπής. Κατασκευασμένη στο μεγαλύτερο μέρος της από αλουμίνιο και με εξοπλισμό που περιλαμβάνει αερανάρτηση, σύστημα αναπαραγωγής DVD, δερμάτινες επενδύσεις παντού, ψυγειάκι, ηλιοροφή (όχι πανοραμική πάντως) κλπ.

Εξίσου αναμενόμενα, ένα τέτοιο αυτοκίνητο συνοδεύεται από το ανάλογο τιμολόγιο συντήρησης. Ο ατμοσφαιρικός W12 των 6.3 λίτρων καταναλώνει κατά μέσο όρο πάνω από 13,0 λίτρα/100 χλμ. σε κανονικές συνθήκες. Όταν δε ο οδηγός αποφασίσει να αξιοποιήσει την ισχύ και να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 4,7 δλ. ή την ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική των 250 χλμ./ώρα, εκτινάσσεται πάνω από τα 20 λτ./10 χλμ.! Φυσικά, υπάρχει η ανάλογη επιβάρυνση σε φόρους και ασφάλιστρα. Η ετήσια σούμα για τον «κιμπάρη» κάτοχο του εν λόγω Audi, έφτανε τις 40.000 ευρώ! Αλλιώς, σχεδόν 3.200 ευρώ μηνιαίως.

Η τσέπη άντεξε για 4 χρόνια, επιχορηγώντας περίπου 50.000 χλμ. από τις 160.000 χλμ. που αναγράφονται συνολικά στο οδόμετρο. Το αυτοκίνητο βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση, με όλα τα σέρβις να έχουν γίνει στην ώρα τους και σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Πόσο πωλείται; Εδώ είναι τα πολύ ωραία. Δώδεκα χρόνια μετά την πρώτη του κυκλοφορία, οριακά στο 1/4 της αρχικής τιμής – ή μόλις 50.000 ευρώ.

Get it on Google Play Download on the App Store