Οι Κινέζοι έχουν πάει σε άλλο επίπεδο την αυτονομία και κυρίως, τις ταχύτητες φόρτισης. Ειδικότερα τις ταχύτητες στις γρήγορες συνδέσεις πρίζας, που κοντεύουν να τις φέρουν «ίσα βάρκα-ίσα νερά» με το γέμισμα στα βενζινάδικα! Το νέο Xpeng G6 έρχεται όσο πιο κοντά γίνεται για ηλεκτρικό, στους ανεφοδιασμούς των πρατηρίων καυσίμων, προσφέροντας 450 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά!
Το G6 είναι το νεότερο μοντέλο της μάρκας, κερδίζοντας όλα τα βλέμματα με τον κουπέ-SUV σχεδιασμό του και τις δυναμικές γραμμές, που χαρακτηρίζουν τα 4.753 χλστ. του αμαξώματος. Αυτή τη στιγμή, και στη χώρα μας, το G6 προσφέρεται σε δυο εκδόσεις. Το πισωκίνητο Standard Range με την μπαταρία των 66 kWh εξασφαλίζει αυτονομία 435 χλμ. Αποδίδει 296 hp, επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δλ. και φτάνει τα 202 χλμ./ώρα τελικής (ίδια σε όλα τα G6). Το ίδιο μοντέλο στην έκδοση Long Range έχει μπαταρία 87,5 kWh για αυτονομία 570 χλμ. και 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ. Στην κορυφή βρίσκεται το AWD με μπαταρία 87,5 kWh (550 χλμ. αυτονομία), συνολική ισχύ 487 hp και 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δλ.
Στην Κίνα, ωστόσο, ετοιμάζεται η ανανεωμένη εκδοχή του. Για την ακρίβεια είναι ήδη έτοιμη και περιμένει το επίσημο λανσάρισμα. Η Xpeng αναβαθμίζει το G6 με 5C ultra-fast μπαταρίες και αρχιτεκτονική 800 Volt, υποσχόμενη 10-80% σε μόλις 12 λεπτά και 450 χλμ. αυτονομίας μέσα σε ένα 10λεπτο – πάντα κατόπιν σύνδεσης σε ταχυφορτιστή. Οι νέες μπαταρίες της Xpeng αποδίδουν επίσης καλύτερα σε ψυχρές συνθήκες, αφού χρειάζονται όλα κι όλα 15 λεπτά για να φορτίσουν από 10 σε 80%, όταν το θερμόμετρο δείχνει -30 βαθμούς Κελσίου! Η θωράκιση που περιβάλλει τις συστοιχίες φέρεται να μπορεί να αντέξει θερμοκρασίες έως και 1000°C, αλλά και ως 80 τόνους πίεσης κατά τη διάρκεια πλευρικών κρούσεων.
Επίσημες ανακοινώσεις από την Xpeng δεν έχουμε ακόμα για τη χωρητικότητα, ωστόσο από τα έγγραφα πιστοποίησης του Κινεζικού Υπουργείου Βιομηχανίας φαίνεται πως η στάνταρ έκδοση ανεβαίνει στα 68,5 kWh, ενώ η κορυφαία κατεβαίνει στα 80,8 kWh. Τα νούμερα αυτονομίας τοποθετούνται στα 625 και 725 χλμ. αντίστοιχα, όμως θα πρέπει να έχουμε υπόψη πως μιλάμε για τον κινεζικό κύκλο μέτρησης CLTC. Το ίδιο ισχύει και για τα χιλιόμετρα που αναφέρονται στις ταχύτητες φόρτισης, συνεπώς σε WLTP δεδομένα θα είναι μικρότερη η προσλαμβανόμενη αυτονομία του 10λεπτου, από τα 450 χλμ. του CLTC. Και πάλι, πρόκειται για εντυπωσιακό επίτευγμα.