Νέο Mazda BT-50 με ισχυρότερο βασικό κινητήρα

H Mazda ανανεώνει το αγροτικό της, συνδυάζοντας περισσότερη σκληράδα και αυξημένη αεροδυναμική απόδοση. Το νέο BT-50 διακρίνεται για τη σχεδίασή του, η οποία συνοδεύεται από εμπλουτισμένη γκάμα συστημάτων ασφαλείας και τεχνολογίας.

Σχεδιαστικά το φρεσκαρισμένο BT-50 αποκτά νέα LED φωτιστικά σώματα και μάσκα, ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα και μεγαλύτερο σήμα, ενώ μικρές πινελιές διαφοροποίησης συναντάμε στην καρότσα και τα πίσω φανάρια. Ένα από τα πιο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που βρίσκουμε σε μοντέλο της κατηγορίας, όχι μόνο στο νέο BT-50, αφορά τα αεροδυναμικά πτερύγια («κουρτίνες» τα αποκαλεί η Mazda) στις εισαγωγές του προφυλακτήρα και τη μάσκα, που -σύμφωνα με τους Ιάπωνες- μειώνει τον συντελεστή οπισθέλκουσας και βελτιώνει την κατανάλωση. Στοιχεία, ωστόσο, δεν αναφέρονται για κανένα από τα δύο. Προφανώς, από τη στιγμή που μιλάμε για facelift, δεν λείπουν τα νέα χρώματα (Red Earth Metallic πρώτο και καλύτερο) και οι διαφορετικές ζάντες (17 ή 18 ιντσών).

Στο εσωτερικό το μεγάλο νέο αφορά την προσθήκη ψηφιακού πίνακα οργάνων, που έρχεται να πλαισιώσει την οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων. Ο συνδυασμός δερμάτινων και suede επενδύσεων απαντάται στις πλούσιες εκδόσεις, ωστόσο όλες έχουν στάνταρ τις λειτουργίες Apple CarPlay και Android Auto, μαζί με ασύρματη φόρτιση smartphone και θύρες USB-C. Από συστήματα ασφαλείας τώρα, έχουμε έλεγχο κυκλοφορίας και αυτόματο φρενάρισμα κατά την όπισθεν (Rear Cross Traffic Brake), ενεργό cruise control με αναγνώριση σήμανσης, αναγνώριση πεζών και ποδηλατών στο αυτόματο φρενάρισμα και πολλά ακόμα.

Κάτω από το καπό είναι που συναντάμε τη μεγαλύτερη αλλαγή, καθώς το νέο BT-50 αποκτά έναν ολοκαίνουργιο 2.2 ντίζελ στη βάση του. Το νέο αυτό σύνολο αντικαθιστά τον 1.9λτ. ντίζελ των 150 ίππων, φτάνοντας αισίως στα 163 άλογα και 400 Nm ροπής (+13 ίπποι και +50 Nm σε σχέση με πριν). Η κίνηση μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου ή 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Το σύστημα τετρακίνησης (με μπλοκέ πίσω διαφορικό) προσφέρεται στην κορυφαία έκδοση, με τον  3.0λιτρο ντίζελ των 190 ίππων στις 3.600 σ.α.λ. και 450 Nm στις 1.600-2.600 σ.α.λ. Εδώ η εναλλακτική στο 6άρι χειροκίνητο είναι ένα αυτόματο ισάριθμων σχέσεων, ενώ υπάρχει και πισωκίνητη έκδοση.

Το νέο BT-50 διατίθεται ήδη σε αγορές όπως αυτή της Ταϊλάνδης, όπου κατασκευάζεται κιόλας, με τις τιμές να ξεκινούν από τις 762.000 μπατ (21.021 ευρώ) και να φτάνουν μέχρι τα 1.352.000 (37.287 ευρώ).

Get it on Google Play Download on the App Store