Μπορεί το καινούργιο Civic Type R να έχει πάρει αμπάριζα τα ρεκόρ, αλλά το πιο ιδιαίτερο και συλλεκτικό είναι άλλο. Η προηγούμενη γενιά «Τάπερ» έχει το προνόμιο του Limited Edition, που εκτός ενός από τα ταχύτερα Honda παραγωγής όλων των εποχών, είναι και ένα από τα πλέον ποθητά.
Το Civic Type R Limited Edition παρουσιάστηκε το 2021 και διατέθηκε σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων. Συνολικά 1.020 διατέθηκαν σε όλο τον πλανήτη, με κάποιες αγορές να παίρνουν ελάχιστα κομμάτια. Η Μεγάλη Βρετανία, ας πούμε, έμεινε στα 20. Άλλα 100 Type R Limited Edition ήρθαν στην Ευρώπη, ενώ οι Η.Π.Α. ήταν πιο τυχερές, με 600 αντίτυπα. Ο γειτονικός Καναδάς πήρε 100 κομμάτια, τα οποία είχαν φύγει σε μόλις 4 λεπτά! Η ζήτηση για το Limited Edition ήταν, δε, τέτοια, ώστε σε πολλές περιπτώσεις πωλούνταν με κλήρωση.
Ένα από τα 600 αμερικανικά Type R LE βγήκε στις αγγελίες, με την ένδειξη στο κοντέρ να δείχνει πως ο ιδιοκτήτης του είχε αυτό ακριβώς κατά νου, όταν το αγόραζε. Μόλις 35 μίλια (56 χλμ.) αναγράφει το οδόμετρο, δείγμα ότι το αυτοκίνητο αγοράστηκε καθαρά για να μεταπωληθεί στην υψηλότερη δυνατή τιμή. Η κίνηση, πάντως, δεν βγήκε ιδιαίτερα στον πωλητή, καθώς δεν κατάφερε να αποκομίσει πάνω από 50.000 δολάρια (46.302 ευρώ). Ενδεικτικά, καινούργιο στην Αμερική έκανε 44.990 δολάρια (41.663 ευρώ) ενώ τις πρώτες μέρες που βγήκε σε δημοπρασίες, τα ποσά έφταναν και τις 100.000 δολάρια.
Η πιο σκληροπυρηνική έκδοση του FK8 είναι 47 κιλά ελαφρύτερη από το κανονικό (1.343 κιλά στο σύνολο), έχοντας απολέσει σύστημα πολυμέσων και κλιματισμού, μαζί με μέρος της ηχομόνωσης. Επιπλέον φέρει αναθεωρημένο setup στην ανάρτηση και ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών της BBS (δείτε πώς κατασκευάζονται), με ελαστικά Michelin Cup 2, ενώ φυσικά αποκλειστικό χρώμα είναι το φανταχτερό Phoenix Yellow. Κάτω από το καπό βρίσκεται απαράλλαχτος 2.0 λτ. VTEC Turbo των 320 ίππων στις 6.500 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής στις 2.500-4.500 σ.α.λ., που εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα της τάξης των 5,7 δευτερόλεπτων και τελική 272 χλμ./ώρα.