Το νέο Pininfarina δοξάζει τη Ferrari Testarossa

Pininfarina και Ferrari είναι δυο ονόματα άρρηκτα και ιστορικά συνδεδεμένα, έχοντας χαρίσει στα ευτυχή μας μάτια μερικές από τις ομορφότερες δημιουργίες σε τέσσερις τροχούς. Από το 2019 ο ιταλικός σχεδιαστικός οίκος κατασκευάζει το δικό του αυτοκίνητο, hypercar κιόλας, αλλά δεν ξεχνά τη σχέση του με το Μαρανέλο. Απόδειξη το νέο Battista Targamerica, που αποτίνει φόρο τιμής στη Ferrari Testarossa.

Και μάλιστα όχι μια οποιαδήποτε Testarossa, αλλά τη μία και μοναδική Spider του 1986, που ο Pininfarina είχε σχεδιάσει και κατασκευάσει για τον τότε πρόεδρο της Fiat. Ο Gianni Agnelli είχε δώσει παραγγελία για μία ανοιχτή Testarossa, δίχως όμοιά της στη γραμμή παραγωγής. Ούτως ή άλλως, ελάχιστες Testarossa Spider κατασκεύασε η Ferrari – και σαν την ασημί που βλέπουμε, για τα μάτια του Agnelli και μόνο

Το Pininfarina Battista Targamericana φοράει μια αντίστοιχη ασημί απόχρωση, με τις χαρακτηριστικές γαλάζιες πινελιές στο κάτω μέρος (Argento Liquido και Iconica Blu οι εξαιρετικά εύηχες ονομασίες των χρωμάτων). Οι 20άρες ζάντες με το χρωμιωμένο φινίρισμα επίσης θέλουν να παραπέμψουν σε εκείνες της Testarossa, αλλά με λιγότερη επιτυχία από το χρώμα του αμαξώματος είναι η αλήθεια. Συνολικά, ωστόσο, το Targamericana δεν παύει να είναι μια πολύ καλά στοχευμένη ανακίνηση νοσταλγίας.

Κάτω από το ανθρακονημάτινο σασί και αμάξωμα, βέβαια, κρύβεται η τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Ενεργή αεροδυναμική, 4 ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 1.900 ίππων και 2.340 Nm, επιδόσεις που κάνουν τον οδηγό να «αλληθωρίζει»: 0-100 χλμ./ώρα σε 1,86 δλ., 0-200 χλμ./ώρα σε 4,75 δλ., 0-400 μέτρα σε 8,55 δλ.και τελική πάνω από 358 χλμ./ώρα, παρά τα 2.320 κιλά που ζυγίζει εν πολλοίς λόγω της μπαταρίας 120 kWh. Υπό κανονικές συνθήκες, ένα Battista κοστίζει 2,1 εκατ. ευρώ προ φόρων. Το Targamericana, που είναι μοναδικό; Σίγουρα πολύ παραπάνω.

Get it on Google Play Download on the App Store