Τα SUV και ειδικά τα μικρά μοντέλα είναι οι απόλυτοι κυρίαρχοι της αγοράς των καινούργιων αυτοκινήτων στην Ελλάδα, αφού το μερίδιό τους φέτος έχει ξεπεράσει το 30%. Λογικό, γιατί εξυπηρετούν πολύ κόσμο και καλύπτουν πολλαπλές ανάγκες μετακινήσεων εντός και εκτός πόλης, τετραμελείς οικογένειες και γενικά όσους θέλουν ένα μεγαλύτερο αμάξι από supermini, αλλά πιο προσιτό και ευέλικτο συγκριτικά με μικρομεσαίο SUV.
Μια νέα πρόταση αγοράς στα B-SUV που εμφανίζεται «φρεσκαρισμένη» σε σχεδιασμό, με ακόμα πιο πλούσιο εξοπλισμό και σε πολύ συμφέρουσες τιμές, είναι το ανανεωμένο Hyundai Bayon. Μάλιστα η ελληνική αντιπροσωπεία προσφέρει όλες τις εκδόσεις του με έκπτωση 800 ευρώ, με αποτέλεσμα να διατίθεται σε χαμηλότερες τιμές από ότι πριν το facelift, παρά τις αναβαθμίσεις που έχει δεχτεί. Η αρχική έκδοση 1.2 MPI 79 hp Premium εκκινεί από τις 19.690 ευρώ, όμως το Bayon που θα καλύψει άπαντες είναι με τον 1.000άρη turbo κινητήρα των 100 ίππων στις 21.190 ευρώ.
Αναφορικά με τον εξοπλισμό του, ξεκινάμε από τα συστήματα υποβοήθησης, όπως αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας και αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων. Το παρκάρισμα διευκολύνουν εξαιρετικά η στάνταρ κάμερα οπισθοπορείας και οι αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, ενώ για τη συνδεσιμότητα και άλλες ακόμα λειτουργίες φροντίζει το infotainment με τη μεγαλύτερη οθόνη των 10,25 ιντσών, μαζί με το εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης. Επιπλέον διαθέτει air condition, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, ψηφιακό πίνακα οργάνων και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Παράλληλα, μέσω του νέου συστήματος Bluelink ο οδηγός απολαμβάνει προηγμένες υπηρεσίες συνδεσιμότητας για έλεγχο του αυτοκινήτου από το smartphone ή με φωνητικές εντολές.
Το ανανεωμένο Hyundai Bayon απέκτησε ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον μέσω και του πιο κομψού και σύγχρονου εξωτερικού του σχεδιασμού. Το πλήρως ανασχεδιασμένο εμπρός τμήμα με την πλατιά μάσκα, τα φωτιστικά σώματα σε σχήμα βέλους και τα λεπτά νέα φώτα ημέρας Seamless Horizon, προσδίδουν στο μπροστινό μέρος μια φουτουριστική εμφάνιση. Πίσω, η νέα ποδιά στον προφυλακτήρα επεκτείνεται τώρα από τη μία άκρη στην άλλη και κάνει το Bayon να δείχνει πιο πλατύ. Στο εσωτερικό οι νέες επενδύσεις και η 10,25 ιντσών οθόνη του συστήματος πολυμέσων χαρίζουν μια πιο μοντέρνα εικόνα. Στα σημαντικά πλεονεκτήματα και η ευρυχωρία τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές (411 λίτρα πορτμπαγκάζ).
Την πληρότητα που διαθέτει το Bayon facelift από την έκδοση των 21.190 ευρώ, επισφραγίζει ο γνωστός και αποδοτικός τρικύλινδρος 1.000άρης turbo κινητήρας. Το ραφιναρισμένο μηχανικό αυτό σύνολο με τα 100 άλογα και τα 170 Nm στις 1.500 σ.α.λ., είναι επαρκέστατο για το Bayon, εξασφαλίζοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ. και τελική 183 χλμ./ώρα, με μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και CO2 117 γρ./χλμ. Επίσης ο 1.0 T-GDI συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V Hybrid, με χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο ή με αυτόματο 7άρι διπλού συμπλέκτη (7DCT).