Η Mazda προσφέρει το CX-60 στην Ευρώπη και το CX-90 στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ανάμεσά τους υπάρχει ένα σεβαστό κενό, που έρχεται να καλύψει το νέο CX-80. Αλλιώς, η επιμηκυσμένη και επταθέσια εκδοχή του CX-60 για την Ευρώπη.
Εμφανισιακά δεν υπάρχει η παραμικρή διαφορά μεταξύ των δυο μοντέλων, πέρα από τα διαφορετικά σήματα στην πόρτα του πορτμπαγκάζ και, για το εκπαιδευμένο μάτι, το μεγαλύτερο μήκος. Το CX-90 εκτείνεται σε 4.995 χλστ., ξεπερνώντας το CX-60 κατά 250 ολόκληρα χλστ. (4.745 χλστ.), ενώ εξίσου μεγάλη είναι η αύξηση και στο μεταξόνιο που πλέον φτάνει τα 3.120 χλστ. (+250 χλστ.). Μεγαλύτερο είναι και το ύψος, στα 1.710 χλστ. (+24 χλστ.), ενώ το πλάτος παραμένει στα 1.890 χλστ. Ίδια εικόνα και στο εσωτερικό, με την οθόνη αφής των 12,3 ιντσών, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων επίσης στις 12,3 ίντσες και τις προσεγμένες επενδύσεις να κυριαρχούν, με την ειδοποιό διαφορά να εντοπίζεται στον πολύ μεγαλύτερο χώρο για τους πίσω επιβάτες, συν τη δυνατότητα για φιλοξενία ακόμα 2 πίσω από τη μεσαία σειρά.
Ο χώρος επισκευών θα καλύψει όλες τις απαιτήσεις, καθώς ακόμα και με όλα τα καθίσματα στη θέση τους προσφέρει 258 λίτρα. Στην 5θέσια διάταξη φτάνει τα 687 λίτρα, ενώ μόνο με τις θέσεις οδηγού-συνοδηγού όρθιες κάνεις εύκολα μετακόμιση έχοντας στη διάθεσή σου σχεδόν 2.000 λίτρα διαθέσιμου χώρου (1.970 λίτρα μέχρι το ταβάνι)!
Από το CX-60 προέρχεται αυτούσια η γκάμα των κινητήρων, η οποία ανοίγει με τον ήπια υβριδικό ντίζελ 3.3λτ. εξακύλινδρο εν σειρά twinturbo των 254 ίππων και 550 Nm. Το CX-90 δεν συνδυάζεται με την βασική έκδοση των 200 ίππων και 500 Nm, επιταχύνοντας στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 8,4 δλ. και μέχρι τα 219 χλμ./ώρα. Εναλλακτικά υπάρχει η κορυφαία PHEV εκδοχή, αποτελούμενο από έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα Skyactiv-G 2.5 λτ. άμεσου ψεκασμού και έναν μεγάλο ηλεκτροκινητήρα 136 PS, που συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (όπως και στο ντίζελ) και μια μπαταρία υψηλής χωρητικότητας 355 V, 17,8 kWh. Αυτός ο συνδυασμός αποδίδει συνολική ισχύς συστήματος 327 ίππους και 500 Nm. Εδώ το 0-100 χλμ./ώρα είναι ζήτημα μόλις 6,8 δλ., ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 195 χλμ./ώρα.