Ο Άρνολντ Σβαρτζενέγκερ (ή «ΖΒΑ-ρτζενέγκερ») είναι πασίγνωστος για τη λατρεία του στα θηριώδη οχήματα, όχι απλά αυτοκίνητα. Ο «Εξολοθρευτής» ήταν εκείνος που είχε ζητήσει έκδοση δρόμου για το στρατιωτικό HUMVEE, δίνοντας στον κόσμο της αυτοκίνησης το πρώτο Hummer. Το γκαράζ του είναι γεμάτο τόσο με Hummer, όσο και κτηνώδη αγροτικά, κανονικά φορτηγά, ακόμα και τανκ! Το Unimog που βλέπουμε, συμπεριλαμβανόταν στα καμάρια του 7 φορές Mr Olympia και πρώην κυβερνήτη της Καλιφόρνια.
Το φορτηγό της Mercedes αγοράστηκε το 2012 και κατευθείαν πήγε στη βελτιωτική Merex, που ειδικεύεται στο tuning και την εξατομίκευση εκτός δρόμου κατασκευών. Το Unimog απέκτησε bullbar με έξτρα προβολείς της Hella και «εργάτη» (όχι ότι θα χρειαστεί ποτέ), ακόμα μεγαλύτερους και φαρδύτερους τροχούς (22 ιντσών σε τερατώδη ελαστικά 445/65), αναγκαστικά φαρδύτερα φτερά για να χωρέσουν, και ολοκληρωτικό makeover στο σαλόνι με δέρματα στη συντριπτική πλειονότητα των επιφανειών. Στο κέντρο του ταμπλό μάλιστα δεσπόζει η υπογραφή του Σβαρτζενέγκερ, για να μην υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία πως το ασημί θηρίο έχει περάσει από τα χέρια του «Κυνηγού».
Στα μηχανικά μέρη συναντάμε έναν εξακύλινδρο εν σειρά τουρμποντίζελ 6.4 λίτρων, απόδοσης 320 ίππων και άνω των 1.000 Nm ροπής. Η ισχύς μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων -που λογικά θέλει τη δύναμη του Σβαρτζενέγκερ στα καλά του για να αλλάζεις ταχύτητα- και σκληροπυρηνικού συστήματος τετρακίνησης, με μπλοκέ διαφορικά παντού και βοηθητικό κιβώτιο, αλλά και αερανάρτηση να βοηθά τα μέγιστα.
To εν λόγω Unimog είναι του 1977, έχοντας περάσει και από ολικό rebuild στην κατοχή του Άρνολντ. Όχι ότι έμεινε πολύ, καθώς το 2016 αποχώρησε από τη συλλογή του Αυστριακού πολυπράγμονα. Από τη στιγμή που έχει την αύρα και τις βελτιώσεις του όμως, αναμενόμενα εκτινάσσεται η αξία. Η Barrett Jackson δεν αναφέρει εκτιμώμενη τιμή ή χιλιόμετρα, αλλά μπορούμε να περιμένουμε πολύ πάνω από 100.000 ευρώ.