O V12 κινητήρας είναι ακόμα ζωντανός στις Mercedes, κάτω από το καπό της ναυαρχίδας Maybach S680. Ό,τι κινείται στη Στουτγκάρδη γνωρίζουμε πως «εκτελείται» από τη Brabus, και η κορυφαία S-Class δεν αποτελεί εξαίρεση. Όχι μόνο δεν αποτελεί, αλλά γίνεται ένα από μεγαλύτερα φόβητρα που κυκλοφορούν σε σχήμα λιμουζίνας!
O περίφημηος βελτιωτής από την κοιλάδα του Ρουρ ανεβάζει επίπεδο τη μέγιστη εκδοχή της S-Class, τόσο εμφανισιακά όσο κυρίως από πλευράς απόδοσης. Στο πρώτο σκέλος συναντάμε πλήρες body kit ((splitter και περιγράμματα εμπρός προφυλακτήρα, μάσκα, πλαϊνές ποδιές, διαχύτης), κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Το κατάμαυρο παρουσιαστικό ολοκληρώνεται από τις 22άρες ζάντες και τη χαμηλότερη κατά 20 χλστ. ανάρτηση, που πέρα από την εμφάνιση φροντίζει και για το στήσιμο.
Στο εσωτερικό η Brabus αναφέρει τη γνώριμη εικόνα των δημιουργιών της, με αναβαθμισμένες δερμάτινες επενδύσεις, αλλά εδώ σε μαύρο-γκρι μοτίβο αντί του κλασικού μαύρου-κόκκινου, βελουτέ πατάκια, φωτιζόμενα μαρσπιέ και τα λογότυπα της φίρμας σε αυτά, επενδύσεις suede σε τιμόνι, καθίσματα και ταμπλό, αλλά και ανθρακονήματα. Πάμε τώρα και στα πάρα πολύ ενδιαφέροντα, που δεν είναι άλλα από τα τεκταινόμενα στο μηχανοστάσιο.
Ο 6.0λιτρος V12 twinturbo έχει υπερκυβιστεί στα 6.3 λίτρα, υπερσυμπιεζόμενος από δυο μεγαλύτερες custom τουρμπίνες της Brabus. Μαζί τους, μεγαλύτερα intercooler, νέα ψυγεία λαδιού, ενισχυμένα πιστόνια και ανθρακονημάτινη πολλαπλή εισαγωγής, μετά δυο έξτρα ram air εκατέρωθεν της μάσκας για την ψύξη του μοτέρ. Η εξάτμιση είναι επίσης νέα και τιτανίου, ενώ δεν θα μπορούσε να λείπει η νέα ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης όλων των ανωτέρω. Το τελικό αποτέλεσμα είναι το υποβλητικό νούμερο των 850 ίππων και το συγκλονιστικό ποσό των 1.400 Nm για τη ροπή, η οποία πρέπει να περιορίζεται στα 1.099 Nm για μην διαλύσει το 9άρι αυτόματο κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης. Να παραθέσουμε έτσι, για το καλό, τους αριθμούς της εργοστασιακής S680: 612 άλογα και 900 Nm.
Με τέτοια αύξηση στη δύναμη δεν προκαλεί έκπληξη πως οι επιδόσεις πλέον συναγωνίζονται sportscars, παρότι το βάρος ξεπερνά τους 2,3 τόνους. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 4,1 δλ., όμως λόγω ακριβώς του βάρους και της τεράστιας δύναμης ο κόφτης των 250 χλμ./ώρα μένει στη θέση του, προς αποφυγή δυσάρεστων καταστάσεων με τα ελαστικά. Η τιμή για όλα τα φοβερά και τρομερά που διαβάσατε; Ούτε μισό εκατομμύριο (470.000 ευρώ).