Η Fiat δεν έχει παρουσία στην κατηγορία των σουπερμίνι, ένα segment που επί της ουσίας δημιούργησε, από το 2018. Τότε τερματίστηκε η παραγωγή του Punto, με το λανσάρισμα του διαδόχου να έχει επισημοποιηθεί από τη Stellantis για φέτος. Αν θα ονομάζεται «Punto», «Uno» ή αλλιώς, ακόμα δεν το γνωρίζουμε. Αυτό που μόλις μάθαμε, δια επισήμων ιταλικών χειλών μάλιστα, είναι πως το νέο Punto ήταν να παρουσιαστεί κοντά 10 χρόνια πριν!
Στα πλαίσια της πρεμιέρας του νέου 600e, ο επικεφαλής ανάπτυξης προϊόντων της ιταλικής εταιρίας διηγήθηκε το χρονικό του παρ’ ολίγον λανσαρίσματος Punto MK4. Ο Antonio Massacesi δημοσιοποίησε ένα σκίτσο του νέου Punto, που τελικά δεν είδαμε ποτέ, συνοδεύοντάς το με την ιστορία του ακυρωθέντος στο «παρά πέντε» ντεμπούτου. Πίσω στο 2012, όταν το Punto Evo πέρναγε από ένα ακόμα facelift, ο Massacesi πήγε στον τότε CEO της FCA, Sergio Marchionne, το project για την επόμενη γενιά. Ένα αυτοκίνητο τελείως διαφορετικό σε εμφάνιση, με έντονες επιρροές από το Nuova 500. Ο Marchionne όμως δεν ήταν φαν του B-Segment, θεωρώντας πως ήταν μια κατηγορία με πολύ ανταγωνισμό και μικρά περιθώρια κέρδους.
Το «νέο Punto» ωστόσο του άρεσε ως ιδέα, δίνοντας την έγκριση για τα περαιτέρω – μόνο και μόνο για να την πάρει πίσω, λίγους μήνες αργότερα. Αν δεν είχε συμβεί αυτό, πολύ πιθανό να εμφανιζόταν η τέταρτη γενιά του Punto το 2013 ή 2014. Παρόλα αυτά, ούτε το σχέδιο ούτε η ιδέα πήγαν χαμένες. Το 2016 η Fiat αποκάλυψε το 500X, που όπως βλέπουμε μοιάζει υπερβολικά με το θνησιγενές νέο Punto. Μια επιτυχημένη 6ετία μετά, το 500X εξελίχθηκε στο 500e. Οπότε, έστω δια της τεθλασμένης, το πνεύμα του νέου Punto είχε τεράστιο αντίκτυπο στην πορεία των Ιταλών.