Το σημείο επαφής κάθε αυτοκινήτου και οχήματος γενικότερα με την άσφαλτο ή όποια άλλη επιφάνεια, είναι τα ελαστικά. Για αυτό παίζουν σημαντικό ρόλο στην οδική συμπεριφορά, την άνεση και φυσικά στο φρενάρισμα. Μια τετράδα δεύτερης διαλογής μπορεί να γλιτώνει χρήματα στην αγορά, όμως υπάρχουν πολλά «αλλά». Για παράδειγμα σε ένα απότομο φρενάρισμα δεν θα καταφέρουν να επιβραδύνουν έγκαιρα το αυτοκίνητο για να αποφύγει μια σύγκρουση, οπότε το κόστος θα είναι πολλαπλάσιο.
Ποια είναι όμως τα καλύτερα και χειρότερα ελαστικά; Την απάντηση δίνουν διάφορα τεστ που γίνονται, όπως και το πιο πρόσφατο που πραγματοποίησε η γερμανική Autobild. Επιλέχθηκε διάσταση 225/45 R18 95 Υ που τοποθετείται σε πολλά σύγχρονα μικρομεσαία και μεσαία μοντέλα, ενώ στη σύγκριση έλαβαν μέρος 50 διαφορετικά θερινά ελαστικά. Η διαφορά στη συνολική απόσταση μεταξύ καλύτερου και χειρότερου έφτασε τα 22,1 μέτρα (!), όσο είναι περίπου το μήκος 5 μικρών SUV. Δείτε παρακάτω τα 10 καλύτερα, αλλά και τα 10 χειρότερα στο φρενάρισμα.