Μπορεί η νέα Mustang να διαθέτει υπερσύγχρονη τεχνολογία και εφαρμογές όπως ειδικό χειρόφρενο για drift, ωστόσο ούτε τις ρετρό πινελιές αποποιείται, ούτε λησμονεί την κληρονομιά της. Διαπίστωση που αποτυπώνεται εμφανέστατα, στον πίνακα οργάνων της.
Tο καντράν της S650 δεν θα μπορούσε να ξεφύγει από την ψηφιακή πεπατημένη της εποχής, αριθμώντας 12,4 ίντσες σε διαγώνιο και έχοντας άλλη μια οθόνη 13,2 ιντσών δίπλα του, για το σύστημα πολυμέσων, σε μια διάταξη που κυριαρχεί στο ταμπλό και μαγνητίζει όλα τα βλέμματα στην καμπίνα επιβατών. Η τεχνολογία, όμως, δεν χρειάζεται να αφορά μόνο το μέλλον και φουτουριστικά/φαντασμαγορικά στοιχεία. Το ίδιο εύκολα μπορεί να εκπροσωπήσει και ρετρό εκφάνσεις, όπως αποδεικνύει η επιλογή διαμόρφωσης «Fox Body» στον πίνακα οργάνων.
Οι προγραμματιστές του «Μπλε Οβάλ» προσέθεσαν μια νοσταλγική επιλογή στα διαθέσιμα μοτίβα του πάνελ μπροστά από τον οδηγό, που παραπέμπει στο καντράν της 3ης γενιάς ‘Stang. Γνωστή με το προσωνύμιο «Fox Body» παρουσιάστηκε το 1979 και έζησε την πιο δύσκολη εποχή που βίωσαν τα muscle cars, όταν αναγκάστηκαν να «φιμωθούν» λόγω εκπομπών ρύπων. Η Mustang MK3 έφτασε σε σημείο να φοράει μοτέρ από το Pinto και να ξεκινά από τα 88 (!) άλογα (1979-1982), σε μια «μαύρη» περίοδο για την πιο αγαπημένη κατηγορία sportscars στην Αμερική. Η «αλεπού» άντεξε, βελτιώθηκε, έγινε τούρμπο (η Cobra Turbo του ’79, με τον 2.3λτ. τετρακύλινδρο τούρμπο των 133ίππων) και έμεινε στην παραγωγή για 15 ολόκληρα χρόνια (1979-1983).
Σε αυτό το σημειολογικά, ιστορικά και εμπορικά σημαντικότατο αυτοκίνητο αποτίνει φόρο τιμής ο πίνακας οργάνων, γυρίζοντας τις ενδείξεις του σε στυλ 80’s μέσω της αντίστοιχης επιλογής στο infotainment. Ευτυχώς δεν ακολουθεί πιστά τη διαβάθμιση του κοντέρ της βασικής Fox Body (εκείνης με τους 88 ίππους), που τερμάτιζε στα μόλις 85 μίλια/ώρα (137 χλμ./ώρα)!