Μπορεί να ακούει πολλά η BMW για τη σχεδίαση της νέας M2, αλλά για την προσέγγιση των μοντέλων M δύσκολα μπορεί να την κακίσει κάποιος. Ιδιαίτερα όταν έρχονται ανακοινώσεις, που προκρίνουν τους εξακύλινδρους και V8 κινητήρες έναντι των τρικύλινδρων.
Στα πλαίσια των προεόρτιων του BMW M Fest, οι Βαυαροί πραγματοποίησαν την καθιερωμένη συνέντευξη τύπου. Εκεί ήταν που έκανε τις αποκαλύψεις ο διευθυντής του M GmbH, Franciscus van Meel, ερωτηθείς για το ενδεχόμενο λανσαρίσματος BMW M με τρικύλινδρο μοτέρ: «Ελπίζω να ήταν ρητορική ερώτηση. Είναι ξεκάθαρο πως δεν πρόκειται να τοποθετήσουμε κανέναν τρικύλινδρο κινητήρα στα μοντέλα μας», είπε ορθά-κοφτά ο Γερμανός, για να αφήσει και τις αιχμές του προς τον ανταγωνισμό: «Δεν πρόκειται να βάλουμε καν τετρακύλινδρα μοτέρ σε μοντέλα επιδόσεων. Γνωρίζω πως άλλες εταιρίες το κάνουν (σ.σ. βλέπε Mercedes-AMG), αλλά εμείς δεν υπάρχει περίπτωση».
Η «μπηχτή» του van Meel πήγαινε κατευθείαν για την «αιώνια αντίπαλο» από τη Στουτγκάρδη, η οποία πρόσφατα παρουσίασε τη νέα C63 με 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο υβριδικό σύνολο, αντικαθιστώντας τον 4.0 V8 twinturbo. Τα «καρφιά» είχαν στόχο και την Toyota, η οποία έχει αναβιώσει τα rally replicas με τον G16E-GTS, που μεγαλουργεί στα μηχανοστάσια των GR Yaris και GR Corolla. Το αφεντικό του M GmbH αναφέρθηκε στα καθαρόαιμα μοντέλα M, καθώς η M135i -για παράδειγμα- έχει 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο, απόδοσης 306 ίππων και 450 Nm.
Τρικύλινδρα ή τετρακύλινδρα δεν θα παρουσιάσει, plug-in hybrid όμως έχει ήδη λανσάρει και έπονται τα ηλεκτρικά. Πριν μερικές μέρες εμφανίστηκε η ισχυρότερη BMW M, και κατ’ επέκταση BMW παραγωγής, όλων των εποχών, με τη μορφή PHEV συνόλου της XM που αποτελείται από τον 4.4 V8 twinturbo και ηλεκτροκινητήρα, με ισχύ έως 745 ίππων και 997 Nm! Το ίδιο σύστημα, δηλαδή, που θα τοποθετηθεί και στην επόμενη M5.