Πριν περίπου ένα χρόνο, έκανε την εμφάνισή του το SF5. Το πρώτο αυτοκίνητο της Huawei, που ωστόσο δεν κυκλοφόρησε με τα σήματα του κινεζικού κολοσσού τεχνολογίας, αλλά με εκείνα της Seres. Το επόμενο βήμα ήταν η εξέλιξη μιας in house εκδοχής του αυτοκινήτου, η οποία ήρθε στα τέλη του 2021 με τη μορφή του M5, από τη νεοσύστατη θυγατρική της Huawei, AITO ((Adding Inteligence to Auto).
To M5 της Huawei πλέον κυκλοφορεί κανονικά στους δρόμους της Κίνας, με τα πρώτα reviews να του δίνουν εξαιρετικές κριτικές. Ένα από αυτά έρχεται από το κανάλι Wheelsboy, όπου το AITO άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Σε σχέση με το SF5, το M5 είναι λίγο πιο ήπιο στη διαμόρφωση του εμπρός προφυλακτήρα και δεν διαθέτει ενιαία φωτιστικά σώματα πίσω, όμως κατά βάση είναι το ίδιο αυτοκίνητο. Το αμάξωμα αποτελείται σε μεγάλο βαθμό από αλουμίνιο, ενώ η παρουσία διπλών ψαλιδιών στην εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων στην πίσω ανάρτηση φανερώνει το πόσο προσεγμένη υπήρξε η προσέγγιση των Κινέζων.
Όντας δημιουργία της Huawei, το M5 δεν θα μπορούσε παρά να εντυπωσιάζει στους τομείς της τεχνολογίας και του infotainment. Η οθόνη αφής των 15,6 ιντσών φιλοξενεί το πάνελ ελέγχου για το ολοκαίνουργιο λειτουργικό σύστημα Harmony, που προσφέρει πλειάδα λειτουργιών συνδεσιμότητας και παραμετροποίησης διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου. Το σύστημα πολυμέσων συνδέεται ταχύτατα με smartphones και μεταφέρει μουσική, αλλά και δεδομένα του navigation. Επιπλέον, το ηχοσύστημα αποτελείται από 11 ηχεία και 2 subwoofers, διαθέτοντας μέχρι ενσωματωμένα ηχεία στα προσκέφαλα! Άλλα στοιχεία πολυτέλειας περιλαμβάνουν ambient φωτισμό και εμπρός καθίσματα με κλιματισμό, θέρμανση και μασάζ! Μεγάλη έμφαση έχει δοθεί στην ηχομόνωση, με τους Κινέζους να ανακοινώνουν πως στο ρελαντί ο θόρυβος είναι μόλις 38 db.
Την κίνηση του M5 αναλαμβάνουν 1 ή 2 ηλεκτροκινητήρες, που αντλούν ενέργεια από έναν 1.500άρη υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα. Το θερμικό μοτέρ λειτουργεί ως γεννήτρια, τροφοδοτώντας με ενέργεια μια μπαταρία 40 kWh. Μόνη της μπορεί να κινήσει το AITO για έως 150 χλμ. Σε συνέργεια με τον 1.5 τούρμπο όμως, η συνολική αυτονομία ξεπερνά τα 900 χλμ. Τρεις διαφορετικές εκδόσεις ισχύος διατίθενται, με τη βασική μονοκινητήρια και πισωκίνητη να τοποθετείται στα 275 άλογα, τη μεσαία δικινητήρια 4WD στα 434 και την κορυφαία στους 503 ίππους. Η τελευταία μπορεί να επιταχύνει στα 50 χλμ./ώρα από στάση εντός 1,9 δλ. και στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 4,4 δλ.
Το AITO M5 ξεκινά από τις 250.000 γουάν (35.652 ευρώ), η έκδοση με τα 434 άλογα από τις 280.000 γουάν (39.937 ευρώ) και η κορυφαία των 503 ίππων από τις 320.000 γουάν (45.642 ευρώ).